کد خبر : 1840709 | 06 شهریور 1401 ساعت 00:51 | 90.9K بازدید | 10 دیدگاه

تمجید دریافت‌کننده قدرتی آرژانتین از ستاره‌های ایران

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.

تمجید دریافت‌کننده قدرتی آرژانتین از ستاره‌های ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در قهرمانی جهان با نتیجه سه بر دو آرژانتین را شکست داد. لوسیانو ویسنتین که از خوب‌های آرژانتین بود پس از دیدار مقابل ایران گفت: بازی خوبی بود. در لحظات پایانی بازی، تیم ایران عملکرد و تمرکز بهتری داشت و توانست پیروز این مسابقه باشد.

وی افزود: البته تیم آرژانتین هم هنوز برای صعود به مرحله بعدی فرصت دارد. کاملا آماده هستیم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم. یک برد یا باخت تاثیری در هدف‌گذاری ما نخواهد داشت. سعی می‌کنیم تمرکز خود را برای دو دیدار باقی مانده حفظ کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

لوسیانو در رابطه با مسابقه ایران و آرژانتین با امتیازات پایاپای بیان کرد: ایران تیمی بسیار جنگنده است. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی نزدیکی را شاهد بودیم. تیم ملی والیبال ایران در این دیدار کم خطاتر از ما بازی کرد و پیروز این دیدار طولانی شد.

بازیکن شماره 17 آرژانتین در خصوص ست پنجم این دیدار که تیم آرژانتین می‌توانست با دو امتیاز اختلافی که در لحظات پایانی داشت، پیروز شود، اضافه کرد: در لحظات پایانی دیدار بودیم و استرس زیادی داشتیم. این خاصیت والیبال است که گاهی برنده هستید و گاهی بازنده. این بار ایران موفق بود.

دیدگاه‌ها