کد خبر : 1840718 | 06 شهریور 1401 ساعت 08:39 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی جهان؛ ایتالیا گام نخست را محکم برداشت

تیم ملی والیبال ایتالیا در سه ست پیاپی موفق به شکست کانادا شد.

قهرمانی جهان؛ ایتالیا گام نخست را محکم برداشت

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه به دلیل میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از همان مرحله گروهی صعود آنها قطعی بود اما شاگردان دی جورجی عملکرد فوق‌العاده‌ای را‌ از خود ارائه دادند و در نهایت دیدارهای گروهی را با کسب رتبه اول به پایان رساندند تا نشان دهند که می‌توانند در مسابقات والیبال قهرمانی جهان هم یک مدعی باشند.

ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هلند قرار گرفت و در یک بازی نه‌چندان دشوار موفق شد حریف خود را شکست دهد و به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها صعود کند. با این حال شاگردان دی جورجی در نیمه‌نهایی به شکل عجیب و ناامیدکننده‌ای برابر فرانسه شکست خوردند تا از صعود به فینال بازبمانند. آن‌ها همچنین در دیدار رده‌بندی کار را به لهستان واگذار کردند تا پایان تلخی برای دی‌جورجی و شاگردانش در VNL رقم بخورد.

1739315

ایتالیا در مسابقات دوستانه قبل از قهرمانی جهان نیز نتایج خوبی کسب نکرد تا فشارها روی دی‌جورجی به بالاترین حد خود برسد. با این حال یکی از پر افتخارترین تیم های دنیای والیبال شروع خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کرد. آن‌ها در آخرین بازی روز دوم مسابقات شب گذشته به مصاف کانادا رفتند و در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند. ایتالیا به ترتیب با نتایج ٢۵-١٣، ٢۵-١٨ و ٣٩-٣٧ بر کانادا غلبه کرد تا در قهرمانی جهان پُرقدرت استارت بزند.

1739321

دیدگاه‌ها