کد خبر : 1840770 | 06 شهریور 1401 ساعت 12:41 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

دی‌‎لیخت: به بازی در پست مهاجم عادت ندارم

ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، می‌گوید بازی به عنوان مهاجم برایش غیرعادی بوده است.

دی‌‎لیخت: به بازی در پست مهاجم عادت ندارم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بروسیا مونشن گلادباخ رفت و به تساوی 1-1 رسید. 
تلاش‌های شاگردان یولیان ناگلزمان برای باز کردن دروازه حریف در این بازی بی‌نتیجه ماند و درخشش یان زومر باعث شد که 30 شوتی که این تیم به سمت دروازه او زد به گل تبدیل نشود. 
این اتفاق باعث شد که ناگلزمان برای بهبود عملکرد تیمش در خط حمله و ایجاد فرصت و فشار بیشتری روی حریف به استفاده از دی‌لیخت به عنوان مهاجم روی بیاورد و در نهایت، این لروی سانه بود که موفق شد روی حملات همه جانبه تیمش برای رسیدن به گل، در دقیقه 83 دروازه حریف را باز کند. 

1739403
دی‌لیخت پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در پست مهاجم به بیلد گفت:« این اتفاق برای من طبیعی و عادی نیست. من معمولا مدافع هستم. پیش از این دو یا سه بار این کار را در دوران جوانی انجام دادم و موفق به گلزنی هم شده بودم. متاسفانه امروز این کار جواب نداد و من موفق نشدم گلی بزنم.»
او درباره نیمکت‌نشینی‌اش در این دیدار اضافه کرد:«ما تیم بسیار خوبی داریم و رقابت در این تیم طبیعی است. دایو اوپامکانو، امروز عملکرد بسیار خوبی داشت. سرمربی با من حرف زد و گفت که برابر بوخوم عملکرد خیلی خوبی داشتم. ما در حال حاضر دیدارهای بسیاری در پیش داریم و باید آماده باشیم. من بسیار تلاش می‌کنم و احساس بسیار خوبی دارم. کاملا آماده هستم.»

دیدگاه‌ها