کد خبر : 1840775 | 06 شهریور 1401 ساعت 13:06 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان حسینی به دنبال ادامه بالانشینی در جدول

چالش دشوار پیکان با قهرمان‌های حذفی و لیگ

پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.

چالش دشوار پیکان با قهرمان‌های حذفی و لیگ

به گزارش "ورزش سه"، جوان ترین تیم لیگ برتر فوتبال اگرچه یک شکست تلخ را مقابل مس کرمان تجربه کرده، اما تا اینجای کار با دو پیروزی، 6 امتیاز اندوخته و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. بدون تردید بالانشینی پیکان در جدول لیگ برتر آنهم با بازیکنان جوان اتفاق خاصی در فوتبال ایران محسوب می‌شود و حالا مجتبی حسینی و شاگردانش هرگز دوست ندارند این شرایط خوب را از دست بدهند.

در چنین شرایطی اما خودروسازان دو بازی دشوار را مقابل قهرمان های فصل گذشته فوتبال ایران پیش رو خواهند داشت. پیکانی‌ها روز سه شنبه در هفته چهارم از نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی پذیرایی می‌کنند و سپس در هفته پنجم به مصاف استقلال در ورزشگاه آزادی می‌روند.

بدون شک این دو بازی برای پیکان بسیار دشوار خواهد بود؛ بازی مقابل قهرمان های ایران کار شاگردان حسینی را سخت می‌کند. البته آنها با توجه به برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان انگیزه زیادی برای حضور در دو بازی حساس آینده دارند و تلاش خواهند کرد تا به نتایج خوب خود در لیگ برتر ادامه بدهند.

در چنین فضایی جوانان پیکان همه تمرکز خود را روی بازی روز سه‌شنبه با نساجی گذاشته‌اند و امیدوارند در دومین بازی خانگی خود نیز 3 امتیاز کامل را به دست بیاورند، هرچند که آنها کاری دشوار مقابل قهرمان فصل گذشته جام حذفی که البته برای فصل جدید تقویت هم شده خواهند داشت.

دیدگاه‌ها