کد خبر : 1840776 | 06 شهریور 1401 ساعت 13:05 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

اومونیا در قبرس، مقصد جدید کاپیتان تیم ملی؟

فقط 48 ساعت تا انتقال انصاری‌فرد به حریف منچستر

آن گونه که رسانه های یونانی و قبرسی خبر می دهند، فاصله چندانی تا انتقال کریم انصاری فرد به اومونیا قبرس باقی نمانده است.

فقط 48 ساعت تا انتقال انصاری‌فرد به حریف منچستر

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم انصاری فرد از آ.ا.ک آتن قطعی است و او جایی در برنامه های ماتیاس آلمیدا ندارد. پیشنهادات مختلفی از جمله پرسپولیس به دست این بازیکن ایرانی رسیده اما او تمایل دارد تا در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

حالا رسانه های یونانی و قبرسی از انتقال قریب الوقوع کریم به اومونیا خبر می دهند. بخش قبرسی وب سایت گل در خبری نوشت: اومونیا مصمم است تا در ساعات آینده یک مهاجم و یک وینگر را که در تیم های بالای جدولی حضور دارند، به خدمت بگیرد.

در ادامه این گزارش آمده است:

در مورد مهاجم و وینگر، همانطور که به ما اطلاع داده شده، گزینه هایی وجود دارد که چند روزی است روی آنها مهر مذاکره خورده است. با این حال، پیشنهادات و گزینه های جدید و ارزشمند به طور مداوم به افراد تیم مذاکره کننده می رسد.

بنابراین طی 48 ساعت آینده باید تصمیمات نهایی گرفته شود و بازیکنان برگزیده برای تکمیل قرارداد خود به قبرس بیایند. سبزپوشان آماده اند تا دوباره مبلغ قابل توجهی را برای نقل و انتقالات فوق هزینه کنند و می خواهند فوتبالیست های باکیفیتی را که قادر به ایجاد تفاوت هستند به فهرست خود اضافه کنند.

بیسولی و انصاری فرد نام هایی است که خیلی وقت پیش به عنوان گزینه اومونیا مطرح شده بودند. آنها مثبت ارزیابی شدند، اما این دو نفر تنها کسانی نیستند که در لیست خرید قرار دارند. با وجود اینکه در پایان بازار نقل و انتقالات هستیم، اما خوبی اعضای تیم نقل و انتقالاتی باشگاه این است که گزینه های بسیار خوبی پیش روی خود دارند و بر این اساس تصمیم خود را خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها