کد خبر : 1841472 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:11 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

انصاری‌فرد در قبرس سفید و سبزپوش شد (عکس)

این هفتمین تجربه و باشگاه کریم انصاری‌فرد در خارج از کشور خواهد بود.

انصاری‌فرد در قبرس سفید و سبزپوش شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد که اولین بار با حضور در اوساسونا ماجراجویی خود در قاره سبز را آغاز کرد، پس از نمایش‌های درخشان در پانیونیوس و المپیاکوس یونان، یک فصل در ناتینگهام فارست انگلیس شانس خود برای ورود به سطح اول فوتبال اروپا را آزمود و سپس راهی السیلیه، آاک آتن و حالا اومونیا قبرس شده است.

انصاری‌فرد که حالا در قامت مهاجمی 32 ساله و باتجربه راهی اومونیا در قبرس شده، قرار است پیراهن شماره 18 این تیم را برتن کند و امروز رسما در این تیم قبرسی معرفی شد تا به جمع شاگردان نیل لنون، هافبک سابق منچسترسیتی، اضافه شود.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تراکتور که مدعی حضور در فهرست تیم ملی برای جام جهانی 2022 نیز هست، این فصل پیشنهادهای بسیاری را از فوتبال ایران متوجه خود دید اما ترجیح داده که یک فصل دیگر در اروپا باشد و برای تیم قبرسی که به لیگ اروپا راه یافته، بازی کند.

1740687
1740688

اومونیا با 74 سال قدمت در سطح اول فوتبال قبرس، جزو باسابقه‌ترین تیم‌های تاریخ این کشور محسوب می‌شود و حالا در لیگ اروپا رقابت دشواری را با منچستریونایتد دارد. شریف مولداوی و رئال سوسیه‌داد دیگر حریفان یاران انصاری‌فرد خواهند بود.

این تیم توانسته 21 بار در لیگ حرفه‌ای قبرس به عنوان قهرمانی برسد و 15 بار هم قهرمانی جام حذفی را به‌دست آورده است.

دیدگاه‌ها