کد خبر : 1840792 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:02 | 12.8K بازدید | 9 دیدگاه

آرامش به اردوی پرسپولیس بازگشت؛

یحیی و نفس راحت سه امتیازی با این ژست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی بدون گل به شدت از سوی جامعه هواداری این تیم تحت فشار قرار گرفت.

یحیی و نفس راحت سه امتیازی با این ژست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل گذشته با یحیی گل‌محمدی برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی پا به مسابقات گذاشت ولی از هفته‌های پایانی نیم فصل اول قافیه را به شاگردان فرهاد مجیدی باخت تا استقلال دو هفته زودتر جشن قهرمانی بگیرد.
این نایب قهرمانی در شرایطی رقم خورد که یحیی گل‌محمدی در طول فصل نتوانست به ترکیب همگونی دست پیدا کند. حامد لک دیگر آن دروازه‌بان تسلیم نشدنی فصل اول نبود و در خط دفاعی، میانی و هجومی هم هیچ گاه این مربی باتجربه نتوانست به ترکیب مشخصی دست پیدا کند و هیچ یک از بازیکنان تیم هم نتوانستند پتانسیل خود را در بالاترین حد ممکن به نمایش دربیاورند.
با پایان فصل صحبت‌هایی درباره جدایی گل‌محمدی وجود داشت ولی او ماند و با خریدهای پر سر و صدا نظیر بیرانوند، سعید صادقی، پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و ... تیم آماده حضور در فصلی شد که سرمربی سرخ‌ها دیگر بهانه‌ای برای از دست دادن آن ندارد. 
طی دو هفته ابتدایی پرسپولیس ابتدا در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به تساوی بدون گل دست یافت و در بازی هفته دوم هم نتوانست مقابل فولاد خوزستان نتیجه‌گیری کند تا تنها نکته مثبت پرسپولیس در فصل جدید گل‌نخوردن خط دفاعی این تیم باشد که یکی از نقاط قوت استقلال در لیگ بیست و یکم به شمار می‌رفت و به واسطه همین خط دفاعی قدرتمند بود که فرهاد مجیدی در پایان توانست جام را بالای سر ببرد.

1739439کسب این دو نتیجه در شرایطی که سپاهان با مورایس موفق به کسب دو پیروزی پیاپی شد و در انزلی هم استقلال توانست شکست هفته اول برابر سپاهان را جبران کند، حسابی هواداران پرسپولیس را نگران کرده بود و به صورت مستقیم این فشار به طرق مختلف طی روزهای قبل از دیدار برابر آلومینیوم به کادر فنی منتقل شد.
دیدار هفته سوم پرسپولیس برابر آلومینیوم اما مسابقه‌ای بود که شاگردان یحیی گل‌محمدی به طلسم نبردن این تیم  در اراک خاتمه دادند و با تک گل میلاد سرلک که روی پاس زیبایی مهدی ترابی به دست آمد، با سه امتیاز به تهران بازگشتند.
این نتیجه‌ای بود که تا حد بسیار زیادی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس را که شعارهای هواداران در انتهای دیدار برابر فولاد خوزستان را از سکوها شنیده بود، از زیر فشار خارج کرد و حالا این مربی با روی فرم آمدن لوکادیا و همینطور بهبود شرایط سایر بازیکنان با آرامش بیشتری تیمش را آماده دیدار هفته چهارم مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی در حضور دوباره هواداران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها