کد خبر : 1840796 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:08 | 27.5K بازدید | 12 دیدگاه

ناراحتی خبرنگار بی‌تی اسپورت: رونالدو نادیده‌ام گرفت

لینزی هیپگریو، خبرنگار و مجری بی‌تی اسپورت، می‌گوید کریستیانو رونالدو رفتاری که با جیمی کاراگر داشته را با او تکرار کرده است.

ناراحتی خبرنگار بی‌تی اسپورت: رونالدو نادیده‌ام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رفتار رونالدو با کاراگر در حاشیه دیدار لیورپول و منچستریونایتد و بی‌اعتنایی این بازیکن پرتغالی به ستاره سابق لیورپول جنجال زیادی را به همراه داشت.
این ستاره یونایتد از اظهارات مطرح شده توسط کاراگر درباره خودش در طول چند هفته اخیر دلخور و ناراحت بود و همین باعث شد که تنها به خوش و بش با گری نویل و روی کین مشغول شود و توجهی به او نکند. 
پیش از شروع بازی روز گذشته برابر ساوتهمپتون که با پیروزی 0-1 منچستریونایتد به پایان رسید نیز این بازیکن به سمت ریو فردیناند، پیتر کراوچ و پل اسکولز رفت تا با آنها صحبت کند اما اعتنایی به هیپگریو که در کنار آنها حضور داشت نکرد. 
این خبرنگار بی‌تی اسپورت نیز به شوخی مدعی شد که رفتاری مشابه با رفتاری که با کاراگر شده بود با او شده است و رونالدو پیش از شروع بازی به طور کلی او را نادیده گرفته است. او در این باره گفت:« من کسی بودم که این بار نادیده گرفته شد و اصلا از این موضوع خوشحال و راضی نیستم.»
این بازیکن همچنین پیش از شروع بازی در حال پاشیدن آب روی کفش‌های فردیناند دیده شد اما این کاپیتان سابق یونایتد معتقد است که رونالدو صرفا در تلاش است تا با چنین حرکاتی خشمش را پنهان کند. 
فردیناند در این باره گفت:« او 100 درصد عصبانی و خشمگین است. همه ما با فوق ستاره‌ها کار کرده‌ایم و پیش از این هم درباره چنین مسائلی صحبت کرده‌ایم. ما بازیکنانی را دیدیم که از ترکیب کنار گذاشته شدند و این موضوع را درک نمی‌کنند. آنها به شخصیت خودشان و توانایی‌هایی که دارند ایمان دارند. او به نکات منفی مطرح شده از سوی مردم توجهی ندارد و با خودش فکر می‌کند که من توانایی گلزنی دارم، من روحیه برنده را با خودم به تیم می‌آورم، چرا نباید بازی کنم؟»

دیدگاه‌ها