کد خبر : 1840806 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:19 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

مربی اسپانیول:

هیچ روزی برای بازی مقابل رئال خوب نیست

دیه‌گو مارتینز، مربی اسپانیول، تیمش را برای بازی امشب برابر رئال باانگیزه و مشتاق می‌بیند ولی معتقد است رویارویی با رئال هرگز اتفاق خوبی نیست.

هیچ روزی برای بازی مقابل رئال خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، امشب از هفته سوم لالیگا، اسپانیول در زمین خود میزبان رئال مادرید است. اسپانیول از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته ولی رئال هر دو بازی خود را برده است. فصل گذشته اسپانیول توانسته بود در ورزشگاه اختصاصی خود رئال را 2-1 شکست دهد.

1739428

دیه‌گو مارتینز، مربی جدید اسپانیول، که سه فصل با گرانادا نتایج بسیار خوبی گرفت، در مورد بازی با رئال گفت:« تیم با انگیزه و مشتاق برای این بازی است و در چنین مواقعی مربی همیشه کار راحتی دارد. با این حال معتقدم هیچ روزی برای بازی برابر رئال خوب نیست. مهم نیست رئال چه وضعیتی دارد و بازی قبل خود را برده یا باخته است. تجربه به من می گوید که همیشه این یکی از سخت‌ترین بازی های فصل خواهد بود. برای پیروزی بر رئال باید بهترین بازی خودتان را انجام دهید و البته که به شانس هم نیاز دارید. باید تمام انرژی‌مان را در زمین بگذاریم چون برابر قهرمان اروپا و اسپانیا بازی داریم. رئال نسبت به فصل قبل از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بهتر شده و به خصوص پس از موفقیت های فصل قبل، اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. این دشوارترین چالش فصل است.»

1738533

ملاقات با کارلو آنچلوتی:« فصل قبل این شانس را داشتم تا در کمپ رئال با او ملاقات کنم. برخورد او استثنایی بود. او از من بهترین استقبال را کرد و همان جا متوجه شدم که چه شخصیت بزرگی دارد. آنچلوتی یک مربی پرافتخار و بسیار بزرگ است و برخوردش با مربی جوانی مثل من بسیار خوب بود. برای آنچلوتی احترام زیادی قائلم و همیشه تحسینش کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها