کد خبر : 1840810 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:49 | 41K بازدید | 7 دیدگاه

اریک تن‌هاخ:

کاسمیرو حالا بهتر می‌داند که به چه لیگی آمده است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.

کاسمیرو حالا بهتر می‌داند که به چه لیگی آمده است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو که جمعه گذشته انتقالش از رئال مادرید به منچستریونایتد رسمی شد، دیروز برای اولین‌بار در فهرست تیمش قرار گرفت. کاسمیرو بازی برابر ساوتهمپتون را از روی نیمکت شروع کرد ولی دقیقه 80 با تصمیم اریک تن‌هاخ به جای الانگا راهی میدان شد.

1739127

ستاره برزیلی نتوانسته بود هفته قبل یونایتد را در بازی حساس برابر منچستریونایتد همراهی کند ولی او که در تمرینات عالی کار کرده بود، روز گذشته در فهرست قرار گرفت و در حالی‌که یونایتد با یک گل از میزبانش پیش بود، به میدان رفت تا به حفظ پیروزی کمک کند. یونایتد در نهایت این بازی را 0-1 برد و به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

اریک تن هاخ در مصاحبه با بی تی اسپورت و در مورد کاسمیرو گفت:« فکر می کنم همین 10 دقیقه برای اینکه کاسمیرو به درک درستی از لیگ برتر برسد، کافی بود. او حالا بهتر می داند که به چه لیگی آمده است. لیگ برتر کاملا متفاوت با لالیگاست. البته کاسمیرو روی فرم است و معتقدم به تدریج خودش را با یونایتد و فضای لیگ برتر وفق خواهد داد.»

تن هاخ ادامه داد:« کاسمیرو پیش فصل خوبی با رئال داشت و کاملا از لحاظ بدنی آماده است. حالا وظیفه من است تا او را به بهترین شکل برای بازی در یونایتد مهیا کنم. او باید با سبک بازی یونایتد آشنا شود و زمانی که این اتفاق بیفتد، وارد ترکیب خواهد شد و به ما بسیار نیز کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها