کد خبر : 1840812 | 06 شهریور 1401 ساعت 15:09 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف جنجالی یکی از كانديداى ریاست قبل از راى گيرى؛

شایسته: انصراف می دهم تا ثابت شود ورزش ما تختی دارد!

در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته در یک اتفاق جنجالی انصراف خود را از نامزدی برای ریاست این کمیته اعلام کرد.

شایسته: انصراف می دهم تا ثابت شود ورزش ما تختی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و اعضای هیأت اجرایی این کمیته از دقایقی پیش در محل این کمیته آغاز شده است، مجید شایسته، رئیس سابق فدراسیون تنیس و یکی از کاندیداهای پست ریاست، پس از بحث با سید رضا صالحی امیری انصراف خود را از انتخابات اعلام کرد.
پس از اینکه شایسته قصد داشت از طریق میکروفون برای اعضای حاضر در مجمع صحبت کند، صالحی امیری که اداره جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد که یک ثانیه هم نمی توانم اجازه صحبت کردن بدهم چرا که در این صورت باید به سایر کاندیداها نیز وقت صحبت کردن بدهم. پس از اینکه شایسته بیان کرد که بقیه کاندیداها موافق هستند اما باز هم صالحی امیری اجازه صحبت کردن به او نداد، این کاندیدای پست ریاست عنوان کرد که برای این که جامعه و ملت ایران بدانند که هنوز اخلاق در ورزش پایدار است چون اسطوره ای مثل تختی دارد، همینجا خداحافظی می کنم.
پس از این بود که صالحی امیری از شایسته سؤال کرد که این سخن شما به منزله انصراف است که پس از تأیید این موضوع از سوی شایسته، درخواست کرد تا فرم انصراف را تقدیم شایسته کنند.

دیدگاه‌ها