کد خبر : 1840825 | 06 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 27.2K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای مارکا

بارسلونا از خرید مدافع آرژانتینی منصرف شد

با افزایش رقم فسخ خوان فویت، مدافع آرژانتینی ویارئال به 56 میلیون یورو، بارسا دیگر تمایلی به خرید او ندارد و گزینه های دیگر خود را برای تقویت دفاع راست بررسی خواهد کرد.

بارسلونا از خرید مدافع آرژانتینی منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم بارسلونا برای جذب یک مدافع راست قطعی است و ژاوی از مدیران باشگاه خواسته که تا پایان نقل و انتقالات، دفاع راست تقویت شود. او دیروز در نشست خبری خود تاکید کرد که دفاع راست تیمش بیش از دفاع چپ نیاز به تقویت دارد. گزینه اول بارسلونا سزار آسپیلیکوئتا بود اما او قراردادش را با چلسی تمدید کرد.

1735793

دو هفته پیش موندودپورتیوو خبر از شروع مذاکرات بارسلونا با خوان فویت، مدافع راست آرژانتینی ویارئال، داد. مدیر برنامه‌های او در باشگاه بارسلونا حضور داشت و با مسئولان بارسا گفت‌و‌گو کرد. 

1735792

مشکل اینجاست که ویارئال هیچ علاقه ای برای فروش فویت ندارد و رئیس این باشگاه نیز  هفته قبل صراحتا گفت که بارسا اگر فویت را می خواهد، باید بند فسخ 42 میلیون یورویی او را فعال کند. این در حالی است که بارسا در حال حاضر تنها 57 میلیون یورو برای خرید بازیکن در اختیار دارد و می خواهد دو بازیکن در فاصله چهار روز تا پایان نقل و انتقالات جذب کند.

طبق ادعای مارکا، رقم فسخ فویت بر اساس بندی در قرارداد او، امروز به 54.6 میلیون یورو افزایش پیدا کرد تا عملا بارسا شانسی برای خرید این مدافع آرژانتینی نداشته باشد. بارسا تا دیروز فرصت داشت تا بند فسخ 42 میلیون یورویی فویت را فعال کند ولی این کار را انجام نداد تا طبق بندی در قرارداد بازیکن، از امروز رقم فسخ او 30 درصد بیشتر شود. بارسلونا حالا باید روی گزینه های دیگر خود برای تقویت دفاع راست تمرکز کند.

دیدگاه‌ها