کد خبر : 1840828 | 06 شهریور 1401 ساعت 16:34 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت مربی سابق تیم‌ملی بعد از تصادف وحشتناک

رز جدیدی زاده بعد از گذراندن دوران نقاهت ۷ ماهه، در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال هدایت نماینده نطنز را بر عهده خواهد داشت.

بازگشت مربی سابق تیم‌ملی بعد از تصادف وحشتناک

به گزارش “ورزش سه” حدود یک سال و نیم قبل رز جدیدی زاده دچار یک تصادف بسیار خطرناک شد و بعد از چندین عمل جراحی و گذراندن دوران نقاهت ۷ ماهه حالا به عنوان سرمربی نماینده نطنز با مدیران این باشگاه به توافق رسیده.

جدیدی زاده در گفت‌و‌گو با “ورزش سه” در خصوص حادثه‌ی تصادف و گذراندن دوران نقاهت گفت: در فصل ۴۰۰-۹۹ بود که در تیم حفاری به عنوان مدیرفنی مشغول به فعالیت بودم و باتوجه به اینکه علی رغم پیش بینی‌ها موفق به اجاره محل سکونت نشدم، مجبور بودم این مسیر را همیشه در تردد باشم و سرانجام در یک تصادف وحشتناک بعد از بازی در اصفهان پای راست و فک من کاملا خورد شد، بطوری که پزشکان آبادان نتوانستند برای من کاری انجام دهند و بلافاصله توسط خانوادم به تهران منتقل شدم.

جدیدی زاده اضافه می‌کند: با توجه به گذراندن دوران نقاهت و عمل‌های متعدد در حال حاضر شرایط نسبتاً خوبی برای حضور مجدد در فوتسال را دارم و با مسئولین باشگاه نطنز برای هدایت این تیم به توافق رسیده‌ام.

جدیدی زاده در خصوص حضور نطنز در لیگ فوتسال عنوان می‌کند: سال گذشته این تیم در لیگ یک بوده و در پایان فصل موفق به صعود به لیگ برتر شدند، اما با تصمیم مدیران این باشگاه، امتیاز بوتاپارس ایرانیان را خریداری کردی و این تیم قرار است در اولین دوره سوپرلیگ تیم‌داری کند که فکر میکنم اتفاق ویژه‌ای باشد.

سرمربی نماینده نطنز در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع اولین دوره سوپرلیگ فوتسال عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲ هفته است که تمرینات ما در نطنز شروع شده، بازیکنان شاخص و مطرحی در تیم ما حضور ندارند اما  مدیریت باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکنی که مدنظر کادرفنی هستند می‌باشد.

دیدگاه‌ها