کد خبر : 1840842 | 06 شهریور 1401 ساعت 17:58 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیئت اجرایی کمیته المپیک مشخص شدند

در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.

اعضای هیئت اجرایی کمیته المپیک مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، علاوه‌بر بهداد سلیمی که به‌عنوان عضو منتخب کمیسیون ورزشکاران برای حضور در هیئت اجرایی این کمیته انتخاب شد، 17 نفر نیز برای حضور در هیئت اجرایی نامزد بودند که پس از دو دور رأی گیری، در نهایت 7 نفر دیگر نیز به عضویت این هیئت درآمدند.
پس از اینکه شب گذشته اعلام شد که عبدالمهدی نصیرزاده صلاحیت لازم برای شرکت در انتخابات هیئت اجرایی را ندارد، رأی گیری بین 16 کاندید دیگر صورت گرفت که در پایان دور نخست، مهرداد علی قارداشی، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، محمدرضا داورزنی و غلامرضا شعبانی بهار به‌ترتیب 42، 38، 30، 29 و 28 رأی کسب کردند و به‌عنوان عضو هیئت اجرایی انتخاب شدند.

1739519
برای انتخاب دو عضو دیگر این هیئت نیز دور دوم انتخابات بین آرش میراسماعیلی، مهدی گودرزی، داوود عزیزی و حمید عزیزی برگزار شد که مهدی گودرزی با 30 رأی و حمید عزیزی با 20 رأی به عضویت هیئت اجرایی درآمدند. داوود عزیزی و آرش میراسماعیلی نیز به‌ترتیب 18 و 15 رأی به‌دست آوردند اما نتوانستند وارد هیئت اجرایی شوند. بدین‌ترتیب، روسای فدراسیون‌های تنیس روی میز، هندبال، قایقرانی، والیبال، تیراندازی با کمان، سه گانه و گلف برای 4 سال آینده در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک حضور خواهند داشت.
همچنین مرتضی قربانی، محمدرضا پوریا، محسن رضوانی، محمد علیپور، جواد داوری، عباس نظریان و مجید هنرجو دیگر نامزدهای عضویت در هیئت اجرایی بودند که موفق به کسب آرای لازم از مجمع نشدند.

دیدگاه‌ها