کد خبر : 1840876 | 06 شهریور 1401 ساعت 21:30 | 19.7K بازدید | 12 دیدگاه

چلسی گلزن می‌خواهد؛ زاها به استمفوردبریج نزدیک شد

چلسی در آخرین روزهای نقل و انتقالات تلاش برای جذب ویلفرد زاها، ستاره اصلی کریستال پالاس را دوباره آغاز کرده و مصمم است او را به استمفوردبریج منتقل کند.

چلسی گلزن می‌خواهد؛ زاها به استمفوردبریج نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، ویلفرد زاها، وینگر ساحل عاجی کریستال پالاس، در گذشته یکی از بازیکنان مد نظر چلسی بوده اما آبی‌های لندن تا کنون نتوانسته‌اند او را به‌خدمت بگیرند. چلسی در شروع تابستان امسال هم مذاکراتی با پالاس انجام داد ولی قیمت مد نظر این باشگاه برای زاها را بالا ارزیابی کرد و از مذاکرات کنار کشید.

1738776

رسانه‌های انگلیسی اما می‌گویند چلسی در آخرین روزهای نقل و انتقالات نظرش را تغییر داده و بار دیگر مذاکره با کریستال پالاس را آغاز کرده است.

پاتریک ویرا، سرمربی پالاس، به مدیران باشگاه اطلاع داده که زاها را نیاز دارد اما کریستال پالاس می‌داند ستاره ساحل عاجی مایل است در لیگ قهرمانان بازی کند. از سوی دیگر قرارداد او با پالاس یک سال دیگر به پایان می‌رسد و این آخرین فرصتی است که باشگاه می‌تواند از فروش او درآمد داشته باشد. چرا که زاها سال آینده به‌عنوان بازیکن آزاد پالاس را ترک خواهد کرد.

1739564

این در حالی است که چلسی به‌صورت همزمان برای خرید پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا تلاش می‌کند. توماس توخل که امسال تابستان دو مهره تهاجمی خود روملو لوکاکو و تیمو ورنر را از دست داده به دنبال اضافه کردن بازیکنانی است که در فاز تهاجمی شرکت کرده و توان گلزنی بالایی داشته باشند.

دیدگاه‌ها