کد خبر : 1840887 | 06 شهریور 1401 ساعت 23:12 | 41.4K بازدید | 13 دیدگاه

پایان دوره جوردی آلبا در بارسلونا؟

حضور ژول کنده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار امشب مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب فیکس بارسا به پایان رسیده است؟

پایان دوره جوردی آلبا در بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، که امسال تابستان از سویا به‌خدمت گرفته شد بعد از مدت‌ها کشمکش بر سر انتقال او و جنجال‌های روزهای اخیر بر سر تاخیر در ثبت قراردادش، بالاخره در یک بازی رسمی وارد ترکیب بلوگرانا شد و از شروع بازی امشب مقابل وایادولید به میدان رفت.

1737278

ژاوی خط دفاعی چهارنفره خود را در بازی مقابل وایادولید با حضور ژول کنده در دفاع راست، آرائوخو و اریک گارسیا به‌عنوان دفاع وسط و الکس بالده به‌عنوان دفاع چپ به میدان فرستاده است.

نکته جالب در ترکیب خط دفاعی بارسا اما نیمکت‌نشینی جوردی آلبا و حضور بالده در پست دفاع چپ است. این بازیکن اسپانیایی در بازی قبلی بارسا مقابل سوسیداد به‌عنوان هافبک کناری به میدان فرستاده شد و نمایش درخشانی داشت. بالده در آن بازی یک پاس گل داد تا ژاوی را متقاعد کند در بازی امروز در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

ژاوی دفاع سه‌نفره در بازی سوسیداد را در بازی امشب به دفاع چهارنفره تبدیل کرده اما در سمت چپ خط دفاعی به جای استفاده از جوردی آلبا به کار گرفتن بالده را ترجیح داده است. درحالیکه بالده در بازی قبلی به عنوان هافبک چپ بازی کرده بود و نمایش درخشانی داشت. به نظر می‌رسد علت تغییر سیستم دفاعی بارسا از دفاع سه‌نفره به چهارنفره اضافه شدن ژول کنده به مدافعین در اختیار ژاوی بوده است. 

روزنامه اسپورت می‌گوید ژاوی از عملکرد آلبا راضی نیست و این مدافع اسپانیایی اگر بخواهد دوباره به ترکیب برگردد باید با تلاش بیشتر نظر مساعد سرمربی‌اش را جلب کند.

1739581

نیمکت‌نشینی آلبا در حالی است که او در بازی افتتاحیه فصل مقابل رایو وایه‌کانو به‌عنوان بازیکن فیکس در پست دفاع چپ به میدان رفت. عملکرد آلبا در آن بازی به نظر ژاوی مناسب نبود و باعث شد او در بازی هفته دوم نیمکت‌نشین باشد. در آن بازی بارسا با دفاع سه‌نفره متشکل از آرائوخو، کریستنسن و اریک گارسیا به میدان رفت.

دیدگاه‌ها