کد خبر : 1840907 | 07 شهریور 1401 ساعت 01:50 | 59.1K بازدید | 4 دیدگاه

تیرک دوبل؛ چیو گل نکردی امباپه! (عکس)

امشب در دیدار مقابل موناکو بار دیگر ثابت شد که پاری سن ژرمن علاوه بر متمول‌ترین، بدشانس‌ترین تیم فرانسه هم هست.

تیرک دوبل؛ چیو گل نکردی امباپه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی‌ها امشب در حالی مقابل موناکو به تساوی 1-1 رسیدند که 3 بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. به این ترتیب از ابتدای فصل قبل تاکنون 28 بار توپ را به تیر دروازه حریفان کوبیدند که 12 بار بیشتر از تیم بعدی است.
اما بدشانسی آنها در زدن توپ به تیر دروازه امشب ابعاد تازه‌ای پیدا کرد و آنها در فاصله چند ثانیه، دو بار تیرک دروازه موناکو را به لرزه درآوردند و نتوانستند در نیمه اول به گل برسند.

1739654
1739655

در حالی که تنها ثانیه‌هایی به پایان 45 دقیقه نیمه اول مانده بود، مسی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه الکساندر نوبل را هدف قرار داد اما توپ با بدشانسی به تیرک سمت راست برخورد کرد. ولی توپ برگشتی دقیقا به جایی رفت که کیلیان امباپه حضور داشت. 

ستاره فرانسوی، پشت محوطه شش قدم در حالی صاحب موقعیت شد که نوبل در سمت دیگر روی زمین افتاده بود و او مقابل دروازه خالی به راحتی می‌توانست کار را تمام کند. اما ضربه او در عین ناباوری به تیرک عمودی سمت چپ برخورد کرد و به بازی برگشت.

1739656

چهره بهت‌زده جان‌لوئیجی دوناروما که کارگردان تلویزیونی آن را به نمایش کشید در واقع بازتاب شگفتی همه طرفداران پی اس جی بعد از دیدن این صحنه بود. 
 

دیدگاه‌ها