کد خبر : 1840941 | 07 شهریور 1401 ساعت 11:21 | 58.7K بازدید | 16 دیدگاه

اعجوبه مهارنشدنی فرانسوی‌ها؛

این فوق ستاره عجیب و‌ غریب؛ ۲۹ امتیاز در یک‌ بازی!

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه یک نمایش خیره‌کننده مقابل اسلوونی به جای گذاشت.

این فوق ستاره عجیب و‌ غریب؛ ۲۹ امتیاز در یک‌ بازی!

به گزارش "ورزش سه"، اگر از شما بخواهند که نام اولین فوتبالیستی که به ذهنتان می‌رسد را به زبان بیاورید احتمالا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اولین گزینه‌ها خواهند بود. در والیبال نیز می‌توان از یک بازیکن نام برد که با سایرین کاملا متفاوت است و آن هم کسی نیست جز اروین انگاپت.

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان دنیای توپ و تور بوده، البته اگر نگوییم بهترین. انگاپت به لحاظ فنی یک بازیکن کامل و تمام عیار محسوب می شود. او در دریافت بازیکنی کم نقص است، سرویس های غیرقابل مهاری می‌زند و در حمله هم با تکنیک خاص و منحصربه‌فرد خود یک ماشین امتیازگیری محسوب می‌شود.

1739729

تیم ملی والیبال فرانسه، در چارچوب دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل میزبان یعنی اسلوونی قرار گرفت. قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها کار بسیار دشواری برای غلبه بر میزبان داشت و حتی تا آستانه شکست نیز پیش رفت اما شاگردان آندره‌آ جیانی هر طور که بود حریف خود را با نتیجه ٣-٢ شکست دادند.

شب گذشته، ستاره بی‌چون‌وچرای بازی و نقش اول برد شیرین فرانسه مقابل اسلوونی کسی نبود به جز اروین انگاپت. فوق‌ستاره فرانسوی‌ها به تنهایی ٢٩ امتیاز برای خروس‌ها کسب کرد و کلید اصلی برد بزرگ فرانسه بود. انگاپت ٢۶ امتیاز از حمله کسب کرد، دو دفاع انجام داد و یک امتیاز هم از سرویس به دست آورد. او‌ همچنین ١۵ توپ‌گیری موفق داشت تا یک شب و آمار خیره‌کننده را رقم زده باشد.

1739730

دیدگاه‌ها