کد خبر : 1840986 | 07 شهریور 1401 ساعت 15:14 | 30.7K بازدید | 8 دیدگاه

مدیر بارسلونا: جدایی حداقل 4 بازیکن ضروری است

متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، تاکید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، حداقل چهار بازیکن باید از بارسا بروند.

مدیر بارسلونا: جدایی حداقل 4 بازیکن ضروری است

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و بارسلونا همچنان در تلاش است تا چند بازیکن خود را از فهرست خارج کند. انتقال دائمی یا قرضی این بازیکنان می تواند کار بارسلونا را برای خرید یک مدافع راست راحت‌تر کند.

1739093

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، پس از بازی برابر وایادولید که با برتری 4-0 بارسا خاتمه یافت، به خبرنگاران گفت:« جدایی حداقل چهار بازیکن ضروری است. اگر بتوانیم آنها را به باشگاهی دیگر انتقال بدهیم، می توانیم خرید جدید هم داشته باشیم. به دقت بازار نقل و انتقالات را زیر نظر داریم و روی بازیکن خاصی هم تمرکز نکرده ایم. چند گزینه داریم و هر کدام که در دسترس باشند، جذب خواهند شد.»

آلِمانی ادامه داد:« اصرار داریم که حداقل چهار بازیکن از بارسلونا بروند و برای‌شان پیشنهاداتی هم رسیده است. فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات نداریم و سخت در تلاشیم تا زمینه جدایی آنها را فراهم کنیم. کار ساده ای نیست و تا دقیقه پایانی مشخص نیست، چند بازیکن از بارسا خواهند رفت.»

لازم به ذکر است که ممفیس دیپای، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مارتین برایثویت و سرجینیو دِست بازیکنانی هستند که احتمالا از بارسا خواهند رفت.

دیدگاه‌ها