کد خبر : 1840996 | 07 شهریور 1401 ساعت 16:28 | 51.8K بازدید | 13 دیدگاه

سفر دی‌یونگ و دیپای به لندن؛ جدایی قطعی شد؟

فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای، دو ستاره هلندی بارسلونا، امروز با حضور در فرودگاه ال‌پرات بارسلونا راهی لندن شدند.

سفر دی‌یونگ و دیپای به لندن؛ جدایی قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا، تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی برای خرید فرانکی دی‌یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد او نیز شده‌اند، اما خود دی‌یونگ در هفته های اخیر تمایلی به جدایی نشان نداده بود. به نظر می رسد شرایط حالا تغییر کرده است.

1735619

اخیرا بارسلونا پیشنهاد انتقال قرضی دی‌یونگ به بایرن مونیخ را رد کرد و سپس اعلام شد که ستاره هلندی حاضر شده با کاهش دستمزد خود قراردادی جدید با بارسا امضا کند. به فاصله سه روز تا پایان نقل و انتقالات و در حالی که تصور می شد دی‌یونگ ماندنی باشد، او امروز همراه همسرش در فرودگاه ال‌پرات بارسلونا حاضر شد و طبق ادعای خبرنگار برنامه ال‌چیرینگیتو، مقصد او لندن است.

1739843

دی‌یونگ با وجود اصرار خبرنگار ال‌چیرینگیتو حاضر به پاسخگویی  به سوالات او نشد. خبرنگار چند بار از او پرسید که در بارسلونا ماندنی هستی یا جدا می شوی اما ستاره هلندی تمایلی به جواب دادن نداشت.

جالب اینکه کمی بعد ممفیس دیپای نیز در فرودگاه دیده شد و طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، او نیز مثل دی‌یونگ به لندن خواهد رفت. پس از شکست مذاکرات دیپای با یوونتوس، گفته می شود ستاره هلندی از منچستریونایتد پیشنهاد خوبی دریافت کرده و ممکن است به این باشگاه برگردد. او بین سال های 2015 تا 2017 بازیکن یونایتد بود.

دیدگاه‌ها