کد خبر : 1841006 | 07 شهریور 1401 ساعت 17:40 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

کای هاورتز:

چقدر خوشحالیم استرلینگ اینجاست

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، از انتقال رحیم استرلینگ به این باشگاه خوشحال است.

چقدر خوشحالیم استرلینگ اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ از همین ابتدای حضور در ترکیب چلسی عملکرد خوبی داشته و این هفته نیز درخشش این ستاره 27 ساله و انگلیسی منجر به برتری این تیم 10 نفره مقابل لسترسیتی شد. کای هاورتز، هافبک آلمانی چلسی، مدعی شد استرلینگ خیلی زود با شرایط تیم جدیدش تطبیق پیدا کرده و این باشگاه به بازیکنی مانند او نیاز داشته است.

1734147

کای هاورتز گفت: "وقتی ما برابر لستر به گل نیاز داشتیم، رحیم استرلینگ این کار را انجام داد و این مهمترین مسئله است. حضور چنین بازیکنی در ترکیب چلسی بسیار خوب و هیجان انگیز بوده و رحیم استرلینگ در همین مدت کوتاه کیفیت بالای خود را نشان داده است. گاهی اوقات تطبیق یافتن 100 درصدی برای یک بازیکن کمی زمان می‌برد، اما این اتفاق برای استرلینگ خیلی سریع رخ داده و ما می‌توانیم در آینده روی بهبود این مسئله کار کنیم.

همه ما بابت حضور این بازیکن در رختکن چلسی خوشحالیم. شما در هر جلسه تمرینی می‌توانید ببینید که استرلینگ چقدر تلاش می‌کند و به نظر من او لیاقت موفقیت را دارد. بازی کردن کنار او خوب است و استرلینگ از تجربه بالایی برخوردار است. او به‌خوبی می‌داند که چگونه باید حرکت کند و اگر چنین بازیکنان باتجربه‌ای در کنار خود داشته باشید، خیلی به شما کمک می‌کند. سبک بازی رحیم استرلینگ خیلی به درد چلسی می‌خورد و همه ما از حضور او در ترکیب خوشحالیم."

دیدگاه‌ها