کد خبر : 1841021 | 07 شهریور 1401 ساعت 19:01 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

رودری:

ارلینگ هالند به زمان نیاز دارد

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی احساس می‌کند ارلینگ هالند هنوز برای سازگاری با شرایط به زمان نیاز دارد.

ارلینگ هالند به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره جوان و جدید سیتی، شروع درخشانی در لیگ برتر این فصل داشته است و این هفته با هت‌تریک در نیمه دوم مقابل کریستال پالاس، تیمش را در این بازی نجات داد. این مهاجم نروژی با زدن 6 گل در چهار بازی در حال حاضر بهترین گلزن لیگ است و علی‌رغم این آمار نیز رودری معتقد است ارلینگ هالند در آینده بیشتر با سبک بازی منچسترسیتی تطبیق پیدا خواهد کرد. 

رودری گفت: "ما درک می‌کنیم که گاهی اوقات هواداران نسبت به توانایی‌های یک بازیکن دچار شک و تردید می‌شوند. اما ما می‌دانیم که ارلینگ هالند چه بازیکنی بوده و چه پیشینه فوق العاده‌ای داشته است. این بازیکن برای گلزنی گاهی تنها به سه لمس توپ نیاز دارد و مهاجمی شگفت انگیز به شمار می‌آید.

1739381

بازی کردن در این پست برای ارلینگ هالند سخت است، زیرا ما در سال‌های اخیر عادت کرده‌ایم با سیستم استفاده از بازیکن 9 کاذب بازی کنیم و چنین بازیکنی باید خیلی در میدان جنب و جوش داشته باشد. اما حالا بازیکنی مانند ارلینگ هالند در ترکیب حضور دارد که اینگونه نیست و او نیاز به سازگاری با شرایط تیم دارد.

البته استعداد طبیعیِ ارلینگ هالند سرنوشت یک بازی را رقم می‌زند. اما این بازیکن برای اینکه بداند چه زمانی به فضا می‌رود و چه هنگام حرکت به سمت عقب یا جلو خواهد داشت؛ باید خودش را بیشتر در جریان بازی درگیر کند. البته این اتفاقات طبیعی است و ما فقط یک ماه است که با ارلینگ هالند هم‌تیمی هستیم."

دیدگاه‌ها