کد خبر : 1841023 | 07 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

خرافات عجیب برونو؛ با پای چپ وارد زمین می‌شوم!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید فوتبالیستی خرافاتی است. او در یک مصاحبه به چند مورد عجیب از خرافاتی که به آنها اعتقاد دارد و پیش از هر مسابقه اجرا می‌کند؛ اشاره کرد.

خرافات عجیب برونو؛ با پای چپ وارد زمین می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2020 اسپورتینگ لیسبون را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. او به محض قرار گرفتن در ترکیب شیاطین سرخ درخشید و به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شد. روند پیشرفت او در یونایتد تا جایی ادامه داشت که این ستاره پرتغالی اخیرا به یکی از کاپیتان‌‌های تیم تبدیل شده است.

1739868

فرناندز می‌گوید فوتبالیستی خرافاتی است و اعتقاد دارد اجرا کردن بعضی حرکات پیش از شروع هر مسابقه به او کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در زمین داشته باشد. ستاره پرتغالی می‌گوید برای اینکه بتواند با آرامش کامل بازی کند باید خرافات مد نظرش را پیش از شروع مسابقه انجام داده باشد.

1739869

او در مصاحبه‌ای با وب‌سایت منچستریونایتد به این موضوع اشاره کرد و گفت:" بسته به اینکه بازی در چه ساعتی برگزار می‌شود قبل از شروع مسابقه حتما باید صبحانه یا نهار بخورم. یکی دیگر از کارهایی که همیشه انجام می‌دهم این است که پیش از حرکت تیم از هتل به سمت ورزشگاه حتما با همسرم و بچه‌هایم صحبت می‌کنم. ولی وقتی سوار اتوبوس می‌شویم دیگر نه به کسی پیامک می‌زنم و نه جواب تلفن را می‌دهم. چون می‌خواهم روی بازی تمرکز کامل داشته باشم.

یکی دیگر از خرافات من این است که همیشه اول با پای چپ وارد زمین می‌شوم. همیشه این کار را می‌کنم. اعتقاد دارم این کار به من کمک می‌کند؛ نه اینکه کمک کند عملکرد بهتری داشته باشم. این کار باعث می‌شود خودم باشم و با آرامش کامل بازی کنم".

دیدگاه‌ها