کد خبر : 1841026 | 07 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 14.6K بازدید | 7 دیدگاه

اسطوره NBA: لیورپولی دوآتشه و عاشق صلاح هستم

استیو کِر، اسطوره بسکتبال NBA، می‌گوید در دنیای فوتبال هوادار سرسخت لیورپول است. او می‌گوید شیفته محمد صلاح است و ستاره مصری لیورپول را فوتبالیست محبوبش می‌داند.

اسطوره NBA: لیورپولی دوآتشه و عاشق صلاح هستم

به گزارش "ورزش سه"، استیو کِر، سرمربی تیم بسکتبال گولدن‌استیت واریورز و یکی از اسطوره‌های بسکتبال آمریکا، می‌گوید به جز بسکتبال به فوتبال هم علاقه زیادی دارد. او می‌گوید شیفته محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول است و به‌خاطر او هوادار دوآتشه این تیم انگلیسی شده است.

کِر در دوران نوجوانی به‌همراه خانواده‌اش به‌مدت سه سال در قاهره، پایتخت مصر، زندگی کرده است. او در یک مصاحبه می‌گوید به دلیل رابطه عاطفی‌ای که با کشور مصر دارد از زمان شروع درخشش محمد صلاح شیفته او شده و به همین علت خودش را هوادار دوآتشه قرمزهای آنفیلد می‌داند.

1739873

اسطوره بسکتبال آمریکا به شبکه ESPN گفت:" از حدود پنج، 6 سال پیش شروع کردم به دنبال کردن لیگ برتر. از همان روزهای اول که بازی محمد صلاح را دیدم درباره‌اش جستجو کردم و کلی مطلب درباره ستاره مصری لیورپول خواندم. به جز درخشش او در زمین فوتبال شیفته شخصیت صلاح شده بودم. به خصوص به‌خاطر کارهایی که در شهر زادگاهش کرده بود.

1739874

چون هنوز با مصر در ارتباط هستم می‌دانستم مصری‌ها چقدر صلاح را دوست دارند. این بود که گفتم پیدا کردم؛ این مرد، فوتبالیست مورد علاقه من است. به‌خاطر اینکه او در لیورپول بازی می‌کرد هوادار لیورپول شدم و از همان موقع تا امروز یک لیورپولی دوآتشه هستم.

یک بار که به شهر لیورپول سفر کرده بودم با یورگن کلوپ دیدار کردم. عجب دیداری! می‌دانید فوتبال و بسکتبال شباهت‌های زیادی دارند و من از وقتی با فوتبال آشنا شدم به لطف بازی‌های لیورپول فهمیدم این ورزش چقدر جذاب است". 

دیدگاه‌ها