کد خبر : 1841043 | 07 شهریور 1401 ساعت 21:07 | 34.9K بازدید | 4 دیدگاه

رقابت برزیل و ایتالیا برای تصاحب یک ستاره!

عملکرد گلیسون برمر، مدافع جوان یوونتوس، مورد پسند روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا قرار گرفته است.

رقابت برزیل و ایتالیا برای تصاحب یک ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، گلیسون برمر فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب تورینو داشته و عنوان بهترین مدافع فصل را از آن خود کرد. در شرایطی که به نظر می‌رسید انتقال این بازیکن به اینتر قطعی شده، در نهایت یوونتوس سریع‌تر عمل کرده و توانست گلیسون برمر را جذب کند. اما تکلیف تیم ملی مورد نظر این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او می‌تواند هم برای برزیل و هم ایتالیا به میدان برود.

1739897

گلیسون برمر هنوز برای تیم ملی برزیل بازی نکرده و البته اخبار حاکی از آن است که تیته، سرمربی سلسائو، این بازیکن را برای قرار دادن در لیست نهایی برای جام جهانی 2022 در قطر در نظر دارد. دبورا کلودینو، همسر این بازیکن نیز در حال حاضر روند اخذ تابعیت ایتالیا را آغاز کرده و همین اتفاق امید کادر فنی آتزوری برای راضی کردن گلیسون برمر را افزایش داده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، این هفته و در جریان تساوی یوونتوس مقابل رم راهی تورین شد تا عملکرد این مدافع 24 ساله را مورد بررسی قرار دهد و حتی او در طول مسابقه با پاول ندود نیز در این رابطه صحبت کرد. البته گلیسون برمر حداقل تا سال 2023 جواز حضور در ترکیب تیم ملی ایتالیا را نخواهد داشت، اما در صورت رد پیشنهاد احتمالی سلسائو، او می‌تواند از ابتدای سال بعد با لباس لاجوردی‌پوشان به میدان برود.

دیدگاه‌ها