کد خبر : 1841045 | 07 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 26.4K بازدید | 32 دیدگاه

غیرمنتظره؛ مصر از ایران ست گرفت!

ایران در یک اتفاق دور از انتظار ست سوم را به مصر واگذار کرد.

غیرمنتظره؛ مصر از ایران ست گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران در دو ست اول بازی با مصر با نتایج مقتدرانه ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸ حریف آفریقایی خود را شکست داده بود در شروع ست سوم غافلگیر شد.

در شروع این ست حریف سه امتیاز متوالی گرفت و علاوه بر حفظ نتیجه فاصله، امتیاز با ایران را زیادتر نیز کردند. بهروز عطایی سعی داشت با گرفتن تایم اوت و وقفه انداختن در بازی و همچنین توصیه به شاگردانش اختلاف را کم کند.

با این حال مصری‌ها آنقدر روحیه گرفته بودند که اختلاف را به پنج برسانند و در حالی که اسکوربرد نتیجه دور از انتظار ۱۶ بر ۱۱ را به نفع مصر نشان می‌داد عطایی در تایم اوت با جدیت زیادی خطاب به شاگردانش حرف زد.

عطایی در مورد خطای بالای ایران در سرویس‌ها گفت: "می‌خواهیم با ریسک بالا سرویس بزنیم ولی خطای سرویس داریم و همه می‌خواهیم ایس (امتیاز سرویس) بگیریم. با حوصله بیشتر بازی کنید."

درحالی که ایران در ست سوم مغرورانه به زمین آمده بود، مصری‌ها با تمرکز بالا در دفاع، حمله و همچنین سرویس‌های بسیار خوب فاصله را حفظ کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شدند. ایران تلاش زیادی برای کم کردن فاصله داشت اما نهایتا با سه امتیاز اختلاف در این ست بازنده شدند.

1739904

دیدگاه‌ها