کد خبر : 1841103 | 08 شهریور 1401 ساعت 10:59 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست کونته: قرارداد هری کین را تمدید کنید

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از مدیران این باشگاه خواست که قرارداد هری کین را تمدید کنند.

درخواست کونته: قرارداد هری کین را تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، کین تابستان سال گذشته به دنبال جدایی از باشگاه تاتنهام بود اما حضور کونته روی نیمکت این تیم، شرایط را به طور کلی برای او تغییر داده است. 
تاتنهام موفق شد با حضور این مربی ایتالیایی بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد و این ستاره انگلیسی از عملکرد او در این تیم و شانس تاتنهام برای بازگشت به جمع مدعیان بسیار راضی است. 
حالا به نظر می‌رسد که این رابطه کاملا متقابل است و کونته نیز از این ستاره تیمش رضایت زیادی دارد و امیدوار است که قرارداد او با این باشگاه تمدید شود. 

1737027
کونته در پاسخ به سوالی درباره احتمال ادامه حضور کین در تاتنهام پس از سال 2024 گفت:«نظر من تنها یکی از میلیون‌ها نظری است که به باشگاه تحمیل می‌شود و از مدیران می‌خواهد که قرارداد جدیدی را با این بازیکن امضا کنند.»
او با اشاره به علاقه‌اش به همکاری با کین اظهار داشت:« مطمئنا دوست دارم هری قرارداد جدیدی را با ما امضا کند. ما در حال صحبت درباره بازیکنی در کلاس جهانی هستیم که در حال حاضر بیشتر از هر بازیکن دیگری به عنوان نماد تاتنهام به حساب می‌آید.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط این بازیکن در تاتنهام اضافه کرد:« این بسیار مهم است که او را خوشحال ببینیم. کین این فصل یکی از بازیکنان کلیدی تیم ماست که در این پروژه و کاری که ما انجام می‌دهیم مشارکت دارد. از نظر من، این از هر چیزی مهم‌تر است. بقیه موارد به تصمیم این بازیکن و باشگاه برمی‌گردد.»

دیدگاه‌ها