کد خبر : 1841125 | 08 شهریور 1401 ساعت 12:25 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

با اصرار کلوپ؛ پیشنهاد رسمی لیورپول برای هافبک برایتون

مدیران لیورپول تصمیم گرفتند با درخواست یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، برای جذب یک هافبک جدید موافقت کنند.

با اصرار کلوپ؛ پیشنهاد رسمی لیورپول برای هافبک برایتون

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف لیورپول در سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس باعث شد که مدیران و کادر فنی این تیم به صورت جدی به فکر خریدهای جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. 
مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم خصوصا در خط میانی باعث شد که دست کلوپ برای انتخاب بازیکن بسته باشد و آنها را به این فکر انداخت که با توجه به فشردگی دیدارهای این فصل و برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 در ماه نوامبر و دسامبر، نیاز به جذب هافبک جدید وجود دارد. 
حالا دیلی میل خبر داده است که لیورپول پیشنهادی 42 میلیون پوندی برای جذب مویزس کایسدو ارائه کرده و مذاکرات با مدیران برایتون بر سر انتقال این بازیکن به آنفیلد آغاز شده است. 

1740050
این بازیکن 20 ساله با قراردادی به ارزش 4.5 میلیون پوند در فوریه 2021 به برایتون پیوست و پس از عملکرد درخشانی که در تیم گراهام پاتر داشت، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری را جلب کرد. 
با این حال مشخص نیست که آیا برایتون حاضر به پذیرش این پیشنهاد از سوی لیورپول خواهد بود یا در فاصله کمتر از 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دنبال افزایش قیمت این هافبک جوان و فروش او با مبلغی بالاتر با توجه به نیاز کلوپ به جذب یک هافبک در این تابستان است.

دیدگاه‌ها