کد خبر : 1841160 | 08 شهریور 1401 ساعت 15:15 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز در حد شایعه است

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به حواشی پوگبا

نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به افشاگری برادر پل پوگبا و حواشی ایجاد شده برای ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به حواشی پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، برادر پل پوگبا اخیرا این هافبک فرانسوی یوونتوس را تهدید کرد و گفت به‌زودی واقعیت‌هایی درباره زندگی‌اش را افشا می‌کند. ماتیاس پوگبا مدعی شد که پل قصد داشته است که به امباپه آسیب بزند.
برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منظور ماتیاس پوگبا از مطرح کردن این صحبت‌ها این بوده است که برادرش اقدام به طلسم کردن امباپه کرده است تا عملکرد خوبی در ترکیب تیم فرانسه نداشته باشد. 

1739893

پوگبا مدعی شده است که برادرش عضو گروه باج‌گیری است که چند دوست دوران کودکی او نیز در آن حضور دارند و سعی کرده‌اند که مبلغ 13 میلیون یورو از او باج بگیرند اما چون او حاضر به پرداخت این مبلغ نشده است، تصمیم گرفته‌اند چنین اظهاراتی را مطرح کنند. 
امروز نیز RMC Sport مدعی شده است که این بازیکن ابتدا مبلغ 100 هزار یورو به آنها پرداخت کرده است تا دست از تهدید او بردارند اما این مبلغ برای آنها کافی نبوده است و به پوگبا اعلام کرده‌اند که اگر 13 میلیون یورو دریافت نکنند اتفاقات بدی برای او رخ خواهد داد. 

1740090

رسانه‌های فرانسوی بعد از اظهارات برادر پوگبا مدعی شدند مقامات فرانسوی تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش‌‌‌ها، دادستانی فرانسه پرونده‌ای با عنوان اخاذی از پل پوگبا توسط گروهی سازمان‌یافته باز کرده و تحقیقات از مطلعین آغاز شده است.

در واکنش به این حواشی نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت:« هنوز هیچ پرونده قضایی تشکیل نشده و تحقیقات پلیس در مراحل ابتدایی قرار دارد. ما هم اطلاعات بیشتری نداریم و معتقدم فعلا همه چیز در حد شایعه است. من پوگبا را دوست دارم.»

نشریه اکیپ در همین رابطه ادعا کرد که لوگرا و دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قبلا از این قضیه اطلاع داشتند و از پیام ویدیویی برادر پوگبا شگفت زده نشدند. گویا یکی از اعضای تیم ملی فرانسه این موضوع را به اطلاع دشان و لوگرا رسانده بود.

دیدگاه‌ها