کد خبر : 1841171 | 08 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

نگرانی آلونسو برطرف شد

قول لاپورتا به مدافع چلسی؛ 100 درصد تو را می‌خریم

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.

قول لاپورتا به مدافع چلسی؛ 100 درصد تو را می‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال مارکوس آلونسو به بارسا از چند هفته قبل مطرح شده و مذاکراتی با مدیران چلسی نیز صورت گرفته است. چندی پیش توماس توخل نیز شایعات مربوط به جدایی این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که او به زودی استمفوردبریج را ترک خواهد کرد و تصمیمش را در این باره گرفته است. 

1724515

آلونسو در بازی های اخیر چلسی غایب بوده به این امید که انتقالش به بارسا زودتر نهایی شود ولی مشکل اینجاست که چلسی برای فروش او 15 میلیون پوند می خواهد. اخیرا منابع انگلیسی ادعا کردند که چلسی برای خرید پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسا، 15 میلیون پوند به علاوه مارکوس آلونسو را پیشنهاد کرده که با مخالفت باشگاه کاتالان روبرو شد.

ژاوی، سرمربی بارسا، یکشنبه در نشست خبری خود گفت که دفاع راست تیمش نیاز بیشتری به تقویت دارد و تلاش دارند بازیکنی جدید برای آن پست بخرند. ژاوی گفت که با حضور جوردی آلبا و اَلخاندرو بالده، نگران دفاع چپ نیست. اظهاراتی که باعث نگرانی مارکوس آلونسو شده است.

1733031

به همین منظور روز گذشته جلسه‌ای بین مدیر برنامه‌های آلونسو و خوان لاپورتا، رئیس بارسا، برگزار شد و در آن لاپورتا اطمینان داد که تا پایان نقل و انتقالات، قطعا آلونسو را جذب خواهند کرد. آاس در این رابطه نوشت که ژاوی روی حفظ بالده هم تاکید دارد و اگر آلونسو جذب شود، شرایط برای آلبا نگران کننده خواهد شد. آلبا در دو بازی اخیر بارسا نیمکت نشین بود و از سوی دیگر حاضر نشده دستمزدش را کاهش دهد. آلبا که یکی از کاپیتان‌های بارسلوناست، حالا خطر نیمکت‌نشینی‌های متوالی را حس می کند و این باعث از دست رفتن جام جهانی برای او خواهد شد. 

دیدگاه‌ها