کد خبر : 1841172 | 08 شهریور 1401 ساعت 16:17 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باعث خوشحالی است که پرسپولیس وقت تلف کرد؛

فخرالدینی: تیم ما جوان است و به زمان نیاز دارد

مدافع تیم آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد.

فخرالدینی: تیم ما جوان است و به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی در حاشیه تمرین آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم در سه هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم خوب بود اما نتایجی را که مستحق آن بودیم، نگرفتیم. خدا را شکر خوب کار کردیم و بچه ها هماهنگ بودند؛ این مسئله نشان می‌دهد که در آینده حرف های زیادی برای گفتن داریم. فکر می‌کنم تا یکی دو هفته آینده شکل تیمی ما کامل شود و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

او ادامه داد: ما تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و ۱۴-۱۵ بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و نیاز به زمان داریم که بچه ها در ارنج تیم جا بیفتند. ۴-۵ هفته متوالی هم قرعه سختی به ما خورده ولی مطمئنا در این هفته ها هم‌ نتایج خوبی می‌گیریم.

مدافع آلومینیوم با اشاره به بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی است که بچه ها به آن هارمونی رسیدند که تیمی مثل پرسپولیس مقابل ما ۷-۸ دقیقه خودشان را بیندازند و وقت تلف کنند. این نشان می‌دهد که ما تیم بزرگی هستیم و می‌توانیم بهتر از اینها کار کنیم و نتیجه بگیریم.

او درباره غیبت هواداران آلومینیوم در استادیوم در بازی برابر پرسپولیس عنوان کرد: ناراحتیم که هواداران بازی قبلی نبودند؛ انشاالله در بازی های آینده بیایند و از تیم حمایت کنند.

فخرالدینی در پایان گفت: تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد. مطمئنا با حمایت هواداران امسال می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها