کد خبر : 1841194 | 08 شهریور 1401 ساعت 18:03 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال ساحلی؛ بازی‌ای که تا حالا ندیدید

هر تیمی گل می‌زد هواداران خوشحالی می‌کردند!

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، داغ‌تر از همیشه برگزار شد.

هر تیمی گل می‌زد هواداران خوشحالی می‌کردند!

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه ساحلی سلمان یزد از خاص‌ترین ورزشگاه‌های ایران است که شاید کمتر مشابهی از آن را بتوان یافت؛ به این‌جهت که در قلب یک محله قرار دارد و از آنجایی که درِ ورودی ندارد، در طول ۲۴ ساعت در اختیار عموم قرار می‌گیرد. همین سیاست موجب شده که استعدادهای بسیاری در رشته فوتبال ساحلی پدیدار شوند که تیم مقاومت گلساپوش با اتکا به همین مهره‌ها در فوتبال ایران بلندآوازه شد.
بعد از قهرمانی‌های متعدد گلسا و فوران استعدادهای ناب این محله، پروژه تولید یک تیم فوتبال ساحلی دیگر از محمودآباد کلید خورد؛ به شکلی که تیم صدرشیمی فصل قبل با قهرمانی در لیگ یک مسافر لیگ برتر شد و تا قبل از شروع هفته ۱۲ لیگ برتر نزدیکترین تیم به صدرنشین یعنی مقاومت گلساپوش بود.
سوت شروع دربی مردآباد(نام دیگر محله محمودآباد) در حضور خانواده‌های یزدی در ورزشگاه سلمان یزد زده شد و شاهد نبردی بودیم که آن‌هایی که در ورزشگاه بودند و البته آن‌هایی که از آنتن مسابقه را می‌دیدند تا مدت‌ها این دربی را از یاد نخواهند برد.
دربی تا اوایل وقت سوم همانی بود که همه انتظار داشتند؛ ۶-۳ به نفع مقاومت گلساپوش.
تا این که به ناگاه موتور جوانان صدرشیمی روشن شد و نه‌تنها توانستند بازی را به تساوی بکشانند بلکه در دقیقه پایانی وقت معمول مسابقه گل هفتم را به ثمر برسانند که البته این گل به نظر با اشتباه اکبرپور، داور مسابقه به ثبت رسید؛ گلی که کامل از خط نگذشته بود و به‌علت اعتراض‌ کادرفنی گلساپوش بازی با وقفه زیاد در یک دقیقه پایانی از سر گرفته شد.
گلسایی‌ها که در آستانه از دست رفتن رکورد ۱۵ ماه بازی بدون شکست قرار داشتند سر و پا حمله شدند تا این که از یک خطایی که معلوم نبود متر و معیار اعلامش چه بود؛ صاحب موقعیت مناسبی شدند و با گل شدن این توپ بازی در عدد ۷ مساوی شد تا تکلیف تیم برنده در وقت اضافه مشخص شود.
اگر تا حالا شنیده بودید که جوانی تیغ دو لبی است که شاید بی تجربگی آن دستتان را ببرد، در وقت اضافه بازی دو تیم گلسا صدر به چشم، رویای بر باد رفته صدرشیمی جوان را می‌دیدید که با گل به خودی صدری‌ها در ثانیه‌های نخستین وقت اضافه، زمینه برد ۱۰-۷ گلساپوش فراهم شد.
نکته جالب این بود که چه گلسا به گل می‌رسید و چه صدرشیمی، هواداران با تمام وجود خوشحالی می‌کردند!
در دیگر بازی‌های برگزار شده از هفته دوازدهم دیدار پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی ایران یعنی پارس جنوبی بوشهر برابر چادرملو، ۴-۳ به نفع حریف اردکانی به اتمام رسید تا چادرملو جای صدرشیمی را در رتبه دوم بگیرد و پارس همان سکوی چهارم جا خوش کند.
فرش حداد اصفهان۶-۴ شاهین خزر را برد و منطقه آزاد چابهار هم در وقت اضافه، ۵-۳ از سد سپاهان شهرداری سمنان گذشت.

دیدگاه‌ها