کد خبر : 1841255 | 08 شهریور 1401 ساعت 23:07 | 29.7K بازدید | 12 دیدگاه

بعد از ۲۲ سال مربیگری، صحنه‌های عجیبی دیدم؛

قلعه‌نویی: تیمی ساختم که ایران از فوتبالش لذت می‌برد

امیر قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان گل گهر امروز به شکل عجیبی موقعیت‌ها را از دست داده‌اند.

قلعه‌نویی: تیمی ساختم که ایران از فوتبالش لذت می‌برد

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲-۲ برابر مس کرمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: خوشحالم که تیمی درست کرده‌ام که ایران از فوتبال آن لذت می‌برد. من امروز باید بچه هایم را به خاطر فوتبال زیبایی که بازی کردند، ستایش کنم.

او با اشاره به حضور هواداران در استادیوم گفت: خیلی خوشحالم که تماشاچی های عزیز کرمانی هم بودند چون من از این عزیزان خاطرات خوبی دارم؛ هر چند جای بانوان عزیزمان هم خالی بود و اگر آنها هم بودند شور و شعف زیادی در بازی بود.

قلعه‌نویی ادامه داد: گل گهر سیرجان باید به خودش ببالد؛ نه به خاطر اینکه من مربی اش هستم بلکه به خاطر اینکه، به واقع در تمام ابعاد تبدیل به باشگاه شده و به ورزش این مملکت خدمت می‌کند؛ یکی از این ابعاد هم فوتبال است که همه از فوتبال گل‌ گهر لذت می‌برند و این هم نشات گرفته از افکار مدیران گل گهر و در راس آنها آقای عتیقی است. ما دنبال این هستیم کاری کنیم که مردم با توجه به مشکلات اقتصادی، زمانی که به استادیوم می‌آیند یک فوتبال زیبا ببیند؛ از فوتبال بسته و اینکه خودم را بیندازم و دقیقه ۱۷ کفش عوض کنم خوشم نمی‌آید و ببازم هم از این کارها نمی‌کنم.

سرمربی گل‌ گهر با اشاره به موقعیت سوزی بازیکنانش گفت: امروز صحنه های عجیبی دیدم؛ بعد از ۲۲ سال مربیگری توپ هایی گل نمی‌شد که برای من خیلی عجیب بود. ما یک موقعیت ندادیم اما دو گل خوردیم اما چه توپ هایی از دست دادیم؛ ما حتی گلر را هم دریبل می‌کردیم و توپ ها گل نمی‌شد. خیلی برای من عجیب بود اما تیم مس کرمان هم یک تیم دونده و سختکوش بود که در بازی هفته قبل هم روی یک موقعیت سی درصد باخت.

1740292

وی افزود: فکر می‌کنم ما از نظر امید به گل امروز بهترین بازی را داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم؛ در یک فوتبال بسته و مقابل یک تیم دونده و سختکوش این میزان گردش توپ داشتیم و ایجاد موقعیت کردیم اما توپ ها عجیب بود و موقعیت های کی‌روش، شکاری، دو موقعیت تبریزی، اریک تبدیل به گل نشدند ولی در نهایت خوشحالم تیمی درست کردیم که مردم از فوتبالش لذت ببرند‌.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه آیا از صحبت هایش مبنی بر عجیب بودن گل نشدن موقعیت ها، منظور خاصی دارد گفت: منظور خاصی ندارم و می‌گویم موقعیت هایمان گل نمی‌شد.

او در واکنش به اینکه عملکرد ضعیف خط میانی مس باعث ایجاد موقعیت برای گل گهر شد عنوان کرد: اینطور نیست‌. اتفاقا ساختار دفاعی مس کرمان خیلی خوب است. ما بازی قبلی این تیم را برابر استقلال آنالیز کرده بودیم و در آزادی یک موقعیت هم به استقلال ندادند‌. بگذارید به حساب اینکه تیم ما خوب بود.

او در پاسخ به اینکه آیا از نتایج گل گهر در سه بازی ابتدایی رضایت دارد یا خیر گفت: شما از این بازی راضی نبودید؟ در مورد نتیجه ما حق‌مان بود که بازی ها را ببریم. به جز مس رفسنجان که ما یک امتیاز زیادی آوردیم، در دو بازی دیگر حق‌مان برد بود ولی لذت فوتبال را نمی‌گیریم. اینکه بخواهیم بسته بازی کنیم و خودمان را زمین بزنیم و کفش عوض کنیم و دنبال یک امتیاز باشیم با روحیات من سازگار نیست. مردم سال قبل درباره مظلومیت گل گهر صحبت کردند و الان درباره کیفیتش صحبت می‌کنند. بازی ۲-۲ شد اما هر دو طرف خوشحال بودند چون بازی لذت داشت. ما باید دنبال این باشیم که لذت را از فوتبال نگیریم.

سرمربی گهر گهر درباره اینکه آیا این تیم به دنبال قهرمانی است گفت: تیم گل گهر تیمی است که همه از فوتبال آن لذت می‌برند. برای ما هدف گذاری شده و با امید جلو می‌رویم اما زمانی که کیفیت را می‌بینیم خودمان لذت می‌بریم و همه چیز هم ممکن است. ما تا الان در ۴ بازی ۶ گل زدیم و ۵ گل هم خوردیم؛ در بازی های ما ۱۱ گل ردوبدل شده و ببینید مردم چقدر لذت می‌برند.

او در پایان با اشاره به کیفیت پایین زمین در مسابقه امروز گفت: کیفیت زمین روی کیفیت بازی تاثیر داشت. البته شرایط نسبت به زمانی که من بودم بهتر است اما همچنان آنطور که باید توپ در آن بچرخد، نیست. امیدواریم استادیوم جدید هم درست شود اما باز هم به آقای حسین‌خانی بابت این تیم دونده و سختکوش تبریک می‌گویم.

ویدئو: 258909

دیدگاه‌ها