کد خبر : 1841301 | 09 شهریور 1401 ساعت 10:57 | 13.3K بازدید | 27 دیدگاه

سه امتیاز تنها راه فرار از بحران؛

تراکتور با تی‌تی‌ها؛ محکوم به برد!

شاگردان بردیف، امروز در تبریز، به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل هوادار هستند.

تراکتور با تی‌تی‌ها؛ محکوم به برد!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با هدایت قربان بردیف و خریدهای پرتعداد تابستانی خود به دنبال رقم زدن فصلی متفاوت است اما شروع این تیم مثل فصل گذشته، تعریف چندانی نداشته است. سرخ‌پوشان، فصل را با شکست مقابل گل‌گهر شروع کردند و بعد از مساوی لحظه آخری مقابل ذوب آهن در تبریز، با نتیجه سه بر دو از فولاد شکست خوردند تا با یک امتیاز و رتبه پانزدهم راهی هفته چهارم شوند.

آنها این هفته باید مقابل هوادار بازی کنند؛ دیدار دو تیم از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه سهند تبریز آغاز خواهد شد و شاگردان بردیف در جست‌وجوی کسب اولین برد فصل هستند؛ آن‌ها هر دو بازی خارج از خانه خود را باخته‌اند و در هفته دوم نیز فاصله‌ای با یک شکست خانگی نداشتند ولی اسدی در لحظات تلف شده نیمه دوم، کار را به تساوی کشاند تا اولین و تک امتیاز تراکتور تا این لحظه را کسب کند.

1740405

تراکتور آخرین‌بار مقابل پرسپولیس در لیگ فصل گذشته در یادگار و با حضور تماشاگرانش به میدان رفت و حالا بعد از حدود سه ماه دوباره با تی‌تی‌ها به دنبال کسب برد در این ورزشگاه است.

اگر بخواهیم با توجه به تاریخ و آمار صحبت کنیم، قربان بردیف چاره‌ای جز پیروزی در بازی امروز ندارد؛ صبر مدیران در تبریز به قدری کم است که همین چند نتیجه نیز می‌تواند به پایان همکاری بی‌انجامد که تی تی ها امید زیادی به آینده آن دارند. همین فصل گذشته بود که فیروز کریمی در پایان هفته چهارم و با سه شکست و یک برد، به همکاری خود با تراکتور خاتمه داد و دقیقا در چنین مقطعی باید دید قربان و تیمش می‌توانند از بحران فرار کنند یا خیر.

تراکتور در تاریخ لیگ برتر دو بار با هوادار بازی کرده که یکی را برده و یکی را باخته است. این تیم که بازی رفت فصل گذشته را به هوادار باخته بود، اواسط اردیبهشت سال جاری توانست این تیم را در تبریز شکست دهد. بردیف و شاگردانش امشب امید زیادی دارند تا در ورزشگاه یادگار و با حضور تماشاگران خود، اولین برد فصل را کسب کرده و اخم روی صورت هواداران را به خنده تبدیل کنند.

دیدگاه‌ها