کد خبر : 1841338 | 09 شهریور 1401 ساعت 13:55 | 139.9K بازدید | 34 دیدگاه

قاتل به استمفورد بریج برمی‌گردد؟

طارمی - چلسی؛ یک احتمال هیجان انگیز

روزنامه آبولا پرتغال از برخی گمانه زنی ها درخصوص پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی به طارمی خبر داده است.

طارمی - چلسی؛ یک احتمال هیجان انگیز

به گزارش "ورزش سه"، «قطعاً همه بازیکنان، لیگ انگلیس را دوست دارند. کسانی که می‌گویند لیگ انگلیس را دوست نداریم احتمالاً طرفدار یک تیم دیگر در یک کشور دیگر هستند و به آن تعصب دارند. طبیعتاً لیگ انگلیس خیلی جذاب‌تر است.» این بخشی از مصاحبه طولانی مهدی طارمی است که چندی پیش سر و صدای زیادی به پا کرد.

تقریبا همه از علاقه مهاجم بوشهری به حضور در لیگ جزیره خبر دارند. جایی که تقریبا تمام بازیکنان فوتبال علاقه دارند تا بازی در آنجا را تجربه کنند. قطعا برای مهدی طارمی 30 ساله، حضور در لیگ برتر آرزوی بزرگی است که شاید دیگر به اندازه امروز، شانس سفر به آنجا را به دست نیاورد و علت ابراز تمایل علنی او نیز، همین موضوع است.

تاتنهام یکی از تیم های مطرح انگلیسی است که برای جذب مهاجم ایرانی ابراز تمایل کرده بود. سیمون فلشتاین، رئیس بخش ارتباطات و جذب سرمایه تاتنهام نخستین مقام رسمی این باشگاه بود که پیشنهاد برای خرید مهاجم ایرانی را در گفتگو با یکی از روزنامه های کشور تأیید کرده بود.

«باشگاه ما در سه هفته گذشته دست‌کم با ۲۰ مورد که به تایید کادرفنی تازه باشگاه هم رسیده، مذاکره داشته است. ستاره ایرانی پورتو هم یکی از این موارد بوده و البته این مذاکرات رسانه‌ای نشده و شما به احتمال زیاد از منابع داخلی کشور خود در جریان این مذاکره قرار گرفته‌اید.» این جملاتی است که سیمون فلشتاین به زبان آورده بود و طارمی به رویای حضور در لیگ برتر نزدیک شده بود اما در نهایت این انتقال شکل نگرفت.

1740444

اما این بار نام مهاجم ایرانی اطراف یک تیم دیگر لندنی شنیده می شود. قهرمان چمپیونز لیگ در فصل 2020 – 2021 که بهترین گل سال اروپا را نیز از مهدی طارمی دریافت کرده بود، جدیدترین تیمی است که شایعاتی درخصوص علاقه اش به بازیکن پورتو شنیده می شود.

روزنامه آبولا پرتغال در شماره امروز خود از برخی صحبت ها درباره جذب طارمی خبر داده و با تیتر "رابطه طارمی با چلسی"، نوشته است: دیروز شایعه ای با اصرار زیاد منتشر شد مبنی بر اینکه چلسی می تواند در ازای پرداخت 25 میلیون یورو، مهدی طارمی را جذب کند.

آبولا در ادامه ذکر کرده است که طارمی قبلا نیز با چلسی لینک شده است:  این اولین بار نیست که این بازیکن ایرانی با باشگاه لندنی ارتباط برقرار می کند، اما در حال حاضر همه اینها فقط گمانه زنی های بازار است.

توماس توخل در این پنجره نقل و انتقالاتی دو مهاجم مطرح خود به نام های تیمو ورنر و روملو لوکاکو را به باشگاه های لایپزیش و اینتر واگذار کرد و در پنجره زمستانی فصل قبل نیز با جدایی ژیرو به میلان موافقت کرده بود. بازگشت باتشوایی و اضافه شدن آرماندو برویا 20 ساله از تیم آکادمی، تنها تغییرات جدید در خط حمله چلسی بوده اند.

1603992

هر چند که رحیم استرلینگ، کای هاورتز و کریستین پولیشیچ این روزها در خط حمله چلسی قرار می گیرند اما واقعیت این است که آنها هرگز مهاجم نوک تخصصی نبوده اند و توماس توخل با ضعف بزرگی در خط حمله تیمش روبرو شده و جذب یک مهاجم برای آبی های لندن، ضروری به نظر می رسد.

طارمی که توانست فصل گذشته به همراه پورتو لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام پرتغال را به دست بیاورد، امسال نیز فصل را خوب آغاز کرد اما مصدومیت در بازی با اسپورتینگ باعث شد تا او در دیدار هفته قبل برابر ریو آوه تمرکز لازم را نداشته باشد با این حال، او همچنان انتخاب نخست سرمربی برای حضور در ترکیب اصلی است.

حالا باید دید در صورت جدی شدن مذاکرات، سرجیو کونسیسائو اجازه جدایی به طارمی را می دهد یا اساسا این اخبار، تنها شایعات و گمانه زنی های رسانه ای است؟

دیدگاه‌ها