کد خبر : 1841390 | 09 شهریور 1401 ساعت 18:06 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

ترکیب فولاد مقابل سپاهان با رویای صدرنشینی

جواد نکونام در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل، شاگردانش را مقابل تیم قدرتمند ژوزه مورایس به میدان می‌فرستند.

ترکیب فولاد مقابل سپاهان با رویای صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهارم، سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است. دو تیم نقل و انتقالات جذابی را پشت سر گذاشتند و با یک شروع خوب در سه هفته ابتدایی بالا نشین شدند. فولاد پنج امتیازی مقابل سپاهان صدرنشین و هفت امتیازی کار بسیار سختی در اصفهان دارد.

در چارچوب دروازه فولاد همانند بازی‌های قبلی کریستوفر کنت قرار گرفته؛ تقابل این گلر اتریشی با تیم سابقش جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد. عارف آقاسی و موسی کولیبالی دو مدافع وسط فولاد هستد و در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری و در سمت چپ سعید آقایی بازی می‌کنند.

حمید بوحمدان و محمد آبشک دو هافبک دفاعی قرمزپوشان خوزستانی هستند و ساسان انصاری نیز جلوی آنها وظیفه بازی‌سازی را بر عهده دارد. علیرضا کوشکی پس از یک جلسه محرومیت به خط حمله فولادی‌ها برگشته است. علی قربانی و مجید علیاری نیز دو مهاجم دیگر فولاد مقابل سپاهان هستند.

نکته مهم در ترکیب فولاد غیبت احسان پهلوان برخلاف بازی‌های قبلی است. پهلوان به دلیل مصدومیت این مسابقه حساس را از دست داده است.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد آبشک، علیرضا کوشکی، مجید علیاری، علی قربانی

دیدگاه‌ها