کد خبر : 1841413 | 09 شهریور 1401 ساعت 19:24 | 39K بازدید | 26 دیدگاه

چرخش، ضربه و گل 30 میلیارد تومانی

لوکادیا و اولین گل؛ گمشده پرسپولیس یافت شد؟

ثانیه‌هایی بعد از بی‌تابی هواداران برای گلزنی پرسپولیس و تشویق یورگن لوکادیا، این مهاجم هلندی گل خود را روبه‌روی زنان حاضر در استادیوم جشن گرفت.

لوکادیا و اولین گل؛ گمشده پرسپولیس یافت شد؟

به گزارش “ورزش سه”، در دومین بازی مهاجم تازه‌ خریداری شده پرسپوليس، او در دومین موقعیتی که روی دروازه صنعت نفت آبادان داشت؛ توانست گل برتری تیمش را به نام خود کند. لوکادیا که برای پوشش ضعف خط حمله پرسپوليس توسط این باشگاه به عنوان آخرین خرید تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شده بود، با توجه به ناآمادگی‌اش در همان بازی اول با انتقادهایی مواجه شد.

با این حال همانطور که یحیی گل‌محمدی نیز در این خصوص توضیح داده بود، با توجه به دوری‌اش از تمرینات، برنامه اختصاصی ویژه‌ای برای این مهاجم هلندی در نظر گرفته شد تا او‌ بار دیگر به عنوان مهاجم مورد اعتماد در خط حمله به صورت فیکس برابر صنعت نفت آبادان به کار گرفته شود.

لوکادیا از همان شروع گرم کردن اما کاملا متوجه جو متفاوت استادیوم آزادی در این جدال شده بود. تمرکز او در زمان گرم کردن پیش از بازی و در شرایطی که در زمان حضور در رختکن، متوجه تصمیم امید عالیشاه برای تشکر از هواداران خانم حاضر در سکوها نشده بود و قصد حضوری زودهنگام در رختکن برای شروع بازی را داشت، از انگیزه متفاوت او برای او بازی خبر می‌داد.

با گذشت دقایقی از بازی و در شرایطی که چند موقعیت نصفه و نیمه پرسپوليسی‌ها که جدی‌ترین آن شوت امید عالیشاه بود و از فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شده بود، هواداران این تیم کاملا بی‌تاب اولین گل فصل این تیم در استادیوم آزادی نشان می‌دادند.

نکته جالب اینکه لحظاتی پیش از این که یورگن لوکادیا گل تیمش را به ثمر برسانند، هواداران این تیم با تشویق این مهاجم خواهان گلزنی او بودند. لوکادیا ثانیه‌هایی بعد از این تشویق‌ها در سمت چپ محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و اینبار برخلاف موقعیت نصفه‌ و نیمه‌ای که در سمت مقابل از دست داده بود، با چرخش و ضربه زمینی خود، احسان مرادیان را برای دهمین بار مقابل پرسپوليس تسلیم کرد و قفل دروازه حریف را شکست.

1740586
1740585
1740581
1740580

لوکادیا بعد از این گل و در شرایطی که هم‌تیمی‌هایش به دنبال شکل دادن حلقه شادی و هجوم به سمت منطقه کرنر که محل استقرار عکاسان است؛ برای ثبت این لحظه بودند، با پرش از روی تابلوی تبلیغاتی به سمت جایگاهی رفت که هواداران خانم پرسپولیسی حضور داشتند.
او با بوسه و کوبیدن دست‌هایش به سینه شادی گل خود را اینبار با هواداران خانم تقسیم کرد و در ادامه هم همان حلقه شادی را با هم‌تیمی‌هایش شکل داد.

اولین گل لوکادیا در لیگ برتر ایران؛ جایی که هواداران پرسپوليس بعد از سال‌ها انتظار دارند قاتل دروازه‌های حریف را در جمع تیم خود می بینند؛ او که با مبلغی در حدود 36 میلیارد تومان به پرسپولیس آمده در این صحنه کیفیت خود را نشان داد و اگر از نظر بدنی هم آماده تر باشد، پرسپولیس خرید خوبی کرده است.

ویدئو: 258984

دیدگاه‌ها