کد خبر : 1841447 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:07 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

حمله چلسی به میلان در آخرین لحظه برای بال پرتغالی

به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.

حمله چلسی به میلان در آخرین لحظه برای بال پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با اینکه امسال تابستان فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته و ستاره‌هایی از جمله رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی، مارک کوکوریا و وسیلی فوفانا را به خدمت گرفته است اما عطش آبی‌های لندن برای تقویت تیم‌شان هنوز سیراب نشده و مدیران باشگاه در تلاشند تا در آخرین روز نقل و انتقالات یک مهره تهاجمی دیگر به ترکیب چلسی اضافه کنند.

روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد چلسی در حال مذاکرات فشرده با باشگاه ایتالیایی میلان است تا موافقت آنها برای انتقال رافائل لیائو، وینگر پرتغالی را جلب کند.

1740638

تایمز می‌گوید توماس توخل از مدیران چلسی خواسته در بیست و چهار ساعت آینده یک مهاجم و یک هافبک تهاجمی خریداری کنند. علاوه بر لیائو دیگر مهره مد نظر چلسی، آرسن زاخاریان است که در خط میانی دینامو مسکو بازی می‌‌کند.

اما ارزش‌گذاری بالای میلان روی لیائو کار دشواری را دشوار کرده است. تایمز می‌گوید میلان حاضر نیست به بهایی کمتر از 130 میلیون یورو برای فروش وینگر پرتغالی‌اش رضایت بدهد.

از سوی دیگر برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی برای اینکه در صورت شکست مذاکرات با میلان دست‌خالی نماند یک مهره دیگر را هم زیر نظر دارد و به صورت همزمان با لایپزیش برای انتقال یوسکو گواردیول مذاکره می‌کند.

دیدگاه‌ها