کد خبر : 1841449 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:12 | 41.2K بازدید | 4 دیدگاه

مورایس: قرار نیست کار جدیدی بکنیم

حمایت قاطع سرمربی سپاهان از ستاره جوانش

ژوزه مورایس تاکید کرد باوجود اشتباه امروز یاسین سلمانی نباید فراموش کرد که او چه امتیازاتی برای سپاهان آورده است.

حمایت قاطع سرمربی سپاهان از ستاره جوانش

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با گل دقیقه 2+90 پاتوسی از میهمان خود فولاد شکست خورد. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در مورد این شکست در نشست خبری بعد از بازی گفت: امروز بازی ای بود که زیاد نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم. هر لحظه انتظار داشتیم تیم گل بزند ولی این اتفاق رخ نداد و در ثانیه های آخر امتیاز را به تیم حریف واگذار کردیم.

او در ادامه افزود: بعضی از بازی ها به ما درس هایی می دهند و به نظرم لیاقت تیم بیشتر از این نتیجه بود. ولی خب می توانیم برای خود احساس تاسف کنیم که چرا موقعیت های خود را به گل تبدیل نکردیم. بازی خیلی نزدیکی را شاهد بودیم و تیم فولاد هر لحظه عقب می رفت و ما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. می دانیم که در آینده چه کار کنیم و چنین بازی هایی درس های خوبی به ما می دهند. به تیم فولاد بابت کسب سه امتیاز تبریک می گویم و چیز دیگری برای گفتن ندارم!

طی دو بازی اخیر با دو اشتباه فردی امتیاز از دست داده اید؛ پاسخ سرمربی سپاهان به سوالی در این خصوص چنین بود: همیشه اشتباهات فردی وجود دارد. بعضی وقت ها باید به عنوان یک تیم از این چیزها درس بگیریم. فکر نمی کنم کار جدیدی برای حل این مساله داشته باشیم چون همیشه هست. بازیکنی که امروز اشتباه کرد، بازیکنی بود که در دو بازی قبلی برای به دست آوردن دو برد خیلی کمک کرده بود.

مورایس در مورد اعتراضش به صحنه مشکوک به پنالتی تاکید کرد: داور کار خودش را کرد و ما هم کار خودمان را و وقتی که VAR نباشد باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم. ایشان داور خوبی است و نیاز نیست که اینجا از داوری گلایه کنیم. اگر قرار بود ببریم، آن صحنه چیزی نبود که نتیجه را عوض کند. چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم، پنالتی بود.

سه گل اخیر سپاهان هر سه در نیمه دوم دریافت شده است؛ آیا این پیام خاصی به دنبال دارد؟ سرمربی سپاهان در پاسخ این سوال گفت: فکر نمی کنم! می دانیم یکسری جزئیات خیلی کوچک هستند که می توانند تغییرات مهمی ایجاد کننند. یکسری از این جزئیات مثبت و یکسری هم می تواند به ضرر ما باشد.

مورایس صحبت های خود را با تشکر از هواداران تیمش به پایان رسانده و گفت: هواداران خیلی خوبی داریم و ممنوم از همه آنها. حسی که در لحظات آخر به آنها وارد شد؛ ما هم داشتیم و امیدوارم که بتوانیم در آینده جبران کنیم.

دیدگاه‌ها