کد خبر : 1841474 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:23 | 7.9K بازدید | 10 دیدگاه

گذر موفقیت‌آمیز از چهار هفته سخت

بهترین شروع نکونام و فولاد طی 8 فصل اخیر

با کسب دو پیروزی و دو تساوی، فولاد بهترین نتایج خود طی 8 فصل اخیر را به‌دست آورد.

بهترین شروع نکونام و فولاد طی 8 فصل اخیر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی بزرگ هفته میان فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل رو به پایان بود، اما سماجت بوحمدان برای تصاحب توپ باعث شد تا یاسین سلمانی مرتکب اشتباه شده و نتواند پاسش را به‌درستی به هم‌تیمی خود برساند و همین فرصت برای پاتوسی کافی بود تا با نیازمند تک به تک شده و دروازه میزبان را باز کند.

در شرایطی که انتظار می رفت سپاهان و مورایس از فرصت میزبانی استفاده کنند، اما اوضاع کاملا برعکس بود و فولاد با ارائه یک بازی بهتر، موقعیت چندانی به حریف خود نداد و با گل طلایی بازیکن اهل آفریقای جنوبی خود، سه امتیاز شیرین را از اصفهان به اهواز برد.

با پیروزی مهمی که فولاد در دیار زاینده رود کسب کرد، آنها در جدول رده بندی 8 امتیازی شده تا از 4 هفته نخست که 3 دیدار آن برابر پرسپولیس، تراکتور و سپاهان سخت و دشوار بود، سربلند بیرون آمده و برای رقبا خط و نشان بکشند.

در شرایطی که فولاد به همراه پرسپولیس صدرنشین 8 امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است، این تیم توانست رکورد بهترین شروع خود در هشت فصل اخیر لیگ برتر را به ثبت برساند.

فولادی ها لیگ 21 را با عبدالله ویسی آغاز کرده و در دو هفته ابتدایی برابر پرسپولیس و آلومینیوم تن به شکست دادند و پیروزی برابر مس رفسنجان و تساوی با نفت مسجدسلیمان، دستاورد 4 امتیازی این تیم در 4 هفته نخست لیگ بود.

1740693

در لیگ بیستم که نکونام سرمربی فولاد بود، آنها برابر استقلال به برتری رسیدند اما مقابل ذوب آهن، گل گهر و آلومینیوم به نتیجه تساوی بسنده کردند تا 6 امتیاز را از 4 هفته ابتدایی دشت کنند. در لیگ نوزدهم و اولین فصل نکو روی نیمکت فولاد، او لیگ را با شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آغاز کرد، سپس با استقلال و سپاهان به تساوی رسید و از سد شهرخودرو گذشت تا 4 هفته نخست را با 5 امتیاز به پایان برساند.

حالا نکونام با 8 امتیاز در 4 هفته ابتدایی، هم رکورد خود در آغاز لیگ برتر را شکست و هم اینکه رکورد بهترین نتایج آغازین فولاد در هفته های ابتدایی را شکست. آخرین بار خوزستانی ها در لیگ چهاردهم با 3 پیروزی و یک شکست عملکرد بهتری نسبت به امسال از خود به جای گذاشته بودند.

1740694

عملکرد فولاد در 4 هفته ابتدایی لیگ های قبل یه شرح زیر بوده است:
لیگ 21: 1 برد، 1 مساوی، 2 باخت = 4 امتیاز
لیگ 20: 1 برد، 3 مساوی = 6 امتیاز
لیگ 19: 1 برد، 2 مساوی، 1 باخت =  5 امتیاز
لیگ 18: 2 برد، 1 مساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 17: 2 برد، 1 مساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 16: 2 مساوی، 2 باخت = 2 امتیاز
لیگ 15: 3 مساوی، 1 باخت = 3 امتیاز
لیگ 14: 3 برد و 1 باخت = 9 امتیاز

دیدگاه‌ها