کد خبر : 1841518 | 10 شهریور 1401 ساعت 10:50 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نوربخش، قاسمی‌منجزی و فلاح در تیم کشتی فرنگی در روسیه

از بین نفراتی که نه ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی فرنگی هستند و نه شانس حضور در تیم امید را دارند، یک تیم با هدایت حمید باوفا راهی مسکو خواهد شد.

نوربخش، قاسمی‌منجزی و فلاح در تیم کشتی فرنگی در روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روس‌ها که در مسابقات جهانی کشتی در بلگراد غایب هستند، همزمان با آن رویداد، جام کارولین را در مسکو برگزار خواهند کرد.

فدراسیون کشتی روسیه در همین راستا از تیم کشتی فرنگی کشورمان برای شرکت در این رقابت‎‌ها دعوت کرده که طبیعتاً ایران تیم اول و حتی تیم دومش را به این تورنمنت اعزام نخواهد کرد.

تیم اول کشتی فرنگی کشورمان 19، 20، 21 و 22 شهریور ماه مسابقات جهانی را در بلگراد در پیش دارد و به دنبال این است که در نبود روسیه، عنوان نایب قهرمانی سال گذشته را به قهرمانی تبدیل کند.

تیم دوم هم که به نوعی تیم جوانان ایران محسوب می‌شود و چندی پیش با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان جهان شده، شانس حضور در مسابقات امیدهای جهان را دارد، بنابراین نفرات اعزامی به تورنمنت روسیه را کشتی‌گیرانی همچون علی نوربخش، محمدحسین آذرم دخت، مهدی فلاح، امیر قاسمی منجزی و ... تشکیل می‌دهند. این نفرات اکنون در اردوی تیم ملی فرنگی تمرینات‌شان را زیر نظر محمد بنا دنبال می‌کنند.

پیش از این، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در نشست خبری‌اش اعلام کرد که حمید باوفا سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی هدایت این تیم را در روسیه به عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها