کد خبر : 1841540 | 10 شهریور 1401 ساعت 12:11 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

صنعت نفت و پرکاس؛ شروعی که ناامید کننده نبود

صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.

صنعت نفت و پرکاس؛ شروعی که ناامید کننده نبود

 به گزارش "ورزش سه"، خیلی تیم ها عملکرد مشابه با تیم صنعت نفت داشته اند که می توان مس رفسنجان و ذوب آهن را مثال زد و از سویی برخی از تیم ها هم هستند که کمتر از صنعت نفت امتیاز گرفته اند. مثل نساجی و تراکتور. صنعت نفت در چهار هفته ابتدایی سه بازی را در خارج از خانه بازی کرده و در تنها مسابقه ای که در آبادان به میدان آمد و یک بر صفر در برابر آلومینیوم اراک باخت از حمایت تماشاگران بهره نبرد. پیروزی برابر هوادار در تهران و متوقف کردن فولاد در استادیوم اختصاصی این تیم نشان می دهد شاگردان رضا پرکاس می توانند در بازی های آینده هم امتیازات مهم به دست بیاورند. 

نمایش صنعت نفت در استادیوم آزادی تهران و در برابر پرسپولیس هم قابل دفاع بود. به خصوص که یکی از گل ها روی اشتباه فردی برای تیم حریف به دست آمد. باید به صنعت نفت و رضا پرکاس فرصت داد تا تبدیل به تیم بهتری شوند. حضور مربی جدید در هر تیمی به معنی القای تفکرات جدید به آن تیم است و در چنین شرایطی باید صبر کرد تا این ایده ها در تیم جا بیافتد و بعد در مورد تیم ها اظهار نظر کرد. بدون شک تیمی که هوادار را در تهران شکست می دهد و از فولاد در اهواز امتیاز می گیرد می تواند این اتفاقات را در بازی های دیگر تکرار کند. 

صنعت نفت و پرکاس شروع نا امید کننده ای نداشته اند. آنها به ارایه بازی های بهتر و کسب امتیازات مهم تر می اندیشند.

1740846

دیدگاه‌ها