کد خبر : 1841598 | 10 شهریور 1401 ساعت 17:38 | 41.7K بازدید | 33 دیدگاه

برنامه‌ریزی کادرپزشکی برای ستاره مصدوم

وحید امیری به اردوی تیم ملی در اتریش دعوت شد

پزشک تیم ملی اعلام کرد که وحید امیری در اردوی اتریش، تمرینات محافظت‌شده‌ای را با سایر بازیکنان برگزار خواهد کرد.

وحید امیری به اردوی تیم ملی در اتریش دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی که دچار مصدومیت شدیدی شد، وحید امیری است. او در ماه‌های گذشته تحت‌نظر کادرپزشکی تیم ملی بود تا هر طور که شده، بتواند حضور در جام جهانی را تجربه کرده و در اختیار کادرفنی باشد.

علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر درباره این مراسم به خبرنگار ورزش سه گفت: امروز آوردگاه و محل وفاق کلیه جامعه فوتبال بود. از پیشکسوتان سالیان گذشته را در اینجا زیارت کردیم، بازیکنان نسل جدید و 98 را دیدیم، در واقع یک مهمانی برای خانواده فوتبال بود که با رونمایی از کاپ جام جهانی همراه شد و لحظات خیلی قشنگی را برای ما رقم زد. امیدوارم همین زیبایی در ماه‌های منتهی به جام جهانی ادامه دار باشد و به نتایج خوبی ختم شود.

وی درباره آخرین وضعیت وحید امیری نیز گفت: من بارها عرض کرده‌ام، ایشان 21 اردیبهشت به دلیل مشکلی که در دیسک مهره پنجم کمرش اتفاق افتاده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت. در یکی دو ماه اول، فعالیت‌های خیلی خفیف در حد کارهای روزمره را انجام داد. در انتهای اردیبهشت، تمرینات و درمان تخصصی را انجام دادیم.

او ادامه داد: روزی نزدیک به 7، 8 ساعت در کنار هم بودیم. صبح‌ها تمرینات عضلات مرکزی تنه را انجام می‌دادیم و بعد از ظهرها نیز فیزیوتراپی را شروع کردیم. از ماه خرداد نیز تمرینات سنگین را آغاز کرد. با نظر جراح، توانستیم تمرینات را به مهارت‌های تخصصی فوتبال انتقال دهیم. از ابتدای تیر ماه، کار با توپ و ضربات کوتاه را شروع کردیم.

پزشک تیم ملی اظهار کرد: آرام آرام و گام به گام این تمرینات را افزایش می‌دهیم تا ان‌شالله در اردوی اتریش که در خدمت امیری هستیم، او بدون برخورد و کاملا کنترل‌شده بتواند با تیم تمرین کند. اگر همه‌چیز خوب پیش برود، آخر شهریور او می‌تواند به‌صورت نرمال وارد زمین مسابقه شود. این مصدومیت سخت بوده و امیدوارم با دعای مردم این اتفاق رخ دهد.

ویدئو: 259133

وی درباره اینکه آیا این امکان وجود دارد او در دو بازی تدارکاتی شهریور بازی کند، گفت: نخیر، قطعا او در دو دیدار تدارکاتی شهریور ماه بازی نخواهد کرد ولی سعی می‌کنیم امیری را به تمرینات کنار سایر بازیکنان انتقال دهیم که باید بدون برخورد باشد. زمانی‌که به تهران برگردیم، از او تست بگیریم و سپس در خدمت باشگاه پرسپولیس باشد و برای حضور در جام جهانی آماده شود.

او در مورد مصدومیت سایر بازیکنان نیز گفت: خدا را شکر مصدومیت طارمی جدی نبود و با مراقبت‌درمانی، دردی که دارد برطرف می‌شود. متأسفانه آقای صیادمنش دچار مصدومیت گرید 3 همسترینگ شد. او در محل تاندونی که عضله را به موضع تاندونی متصل می‌کند، آسیب دیدگی داشت. همین مسئله بازگشت او به زمین را طولانی می‌کند. با روندی که داریم پیش می‌رویم، باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دکتر شهاب در پایان درباره اینکه احتمال غیبت صیادمنش در جام جهانی زیاد خواهد بود، گفت: این احتمال وجود دارد ولی می‌گویند فرض محال، محال نیست. شاید شرایط طوری پیش برود که در خدمت ایشان باشیم.

دیدگاه‌ها