کد خبر : 1841603 | 10 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

خوشحالی حق ماست

ژاکا: چرا نباید پیروزی مقابل فولام را جشن می‌گرفتیم؟

گرانیت ژاکا معتقد است حق بازیکنان آرسنال بود که پس از گلزنی و پیروزی برابر فولام خوشحالی کنند.

ژاکا: چرا نباید پیروزی مقابل فولام را جشن می‌گرفتیم؟

به گزارش "ورزش سه"، پنج هفته از لیگ برتر انگلیس گذشته و بر خلاف انتظارات، آرسنال با پنج پیروزی و 15 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی این تیم را با 13 امتیاز تعقیب می‌کند. شنبه گذشته توپچی‌ها در ورزشگاه اختصاصی خود موفق شدند فولام را 2-1 شکست دهند. آرسنال ابتدا عقب افتاد ولی در ادامه دو گل زد و بازی را با پیروزی تمام کرد. گل پیروزی آرسنال در دقیقه 85 توسط گابریل مارتینلی به ثمر رسید. خوشحالی شدید بازیکنان آرسنال پس از ثبت دو گل و کسب پیروزی در دقایق پایانی برابر فولام با انتقاد برخی کارشناسان روبه‌رو شد اما گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال می‌گوید که نظر منتقدان اشتباه است.

1740959

او در پایان بازی شب گذشته آرسنال و استون ویلا(پیروزی 2-1 آرسنال) گفت:« چرا نباید کسب پیروزی و دو گلی را که به فولام زدیم؛ جشن می‌گرفتیم؟ ما برای همه باشگاه‌ها احترام قائلیم. یعنی چون نام تیم فولام بود، نباید خوشحالی می‌کردیم؟ اگر گل‌ها را جشن نمی‌گرفتیم، بازیکنان فولام نمی‌گفتند چرا ما خوشحال نیستیم؟ گل زدن و جشن نگرفتن از نظر من بی احترامی به تیم مقابل است. فولام فصل جاری فقط به ما باخته و تیم بسیاری خوبی است.»

1740765

ژاکا ادامه داد:« نمی‌توان همه را راضی کرد. اگر گل بزنیم و آن را جشن نگیریم، یک عده اعتراض می‌کنند و اگر خوشحالی کنیم، برخی دیگر ناراحت می‌شوند. ما فوتبالیست هستیم و اگر گل بزنیم و در یک بازی پیروز شویم، خوشحالی خواهیم کرد. برای‌ ما نام حریف مقابل مهم نیست.»

دیدگاه‌ها