کد خبر : 1841630 | 10 شهریور 1401 ساعت 22:13 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ رقیب جدید دخیا از نیوکسل رسید

منچستریونایتد، مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان نیوکسل را با قراردادی قرضی به‌خدمت گرفت.

رسمی؛ رقیب جدید دخیا از نیوکسل رسید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات برای خرید یک دروازه‌بان تلاش می‌کرد تا داوید دخیا با رقابت بیشتری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه این تیم مواجه باشد. بعد از انتقال قرضی دین هندرسون از یونایتد به ناتینگهام فارست، تلاش‌های شیاطین سرخ برای جذب دروازه‌بان شدت گرفت.

مارتین دوبراوکا با قراردادی قرضی به ارزش 2 میلیون پوند راهی یونایتد شد تا به‌صورت قرضی برای این تیم بازی کند. این سنگربان 33ساله پیش از این به‌مدت چهار سال در نیوکسل حضور داشت. او در سال 2018 از اسپارتا پراگ راهی انگلیس شده و به نیوکسل پیوسته بود.

1741022

بر اساس قرارداد دو باشگاه، یونایتد از این گزینه برخوردار است که در پایان یک سال او را با پرداخت 6 میلیون پوند به‌صورت قطعی خریداری کند. البته فعال‌شدن این گزینه به تعداد بازی‌های او با پیراهن یونایتد بستگی خواهد داشت.

البته نیوکسل در قرارداد خود با یونایتد شرطی گذاشت که بر اساس آن در ماه ژانویه اگر به دوبراوکا نیاز داشته باشد می‌تواند او را پس بگیرد. دوبراوکا که در تیم ملی کشورش، اسلواکی، عضویت دارد این هفته به نیوکسل اطلاع داد از نیمکت‌نشینی ناراضی است و قصد دارد به باشگاهی دیگر منتقل شود.

دیدگاه‌ها