کد خبر : 1841733 | 11 شهریور 1401 ساعت 17:55 | 32.4K بازدید | 19 دیدگاه

کلوپ: به نونیز پس‌گردنی می‌زنم که یادش بماند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار خارج از خانه فردا مقابل اورتون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت از انتقال غیرمنتظره آرتور ملو به تیمش در روز آخر نقل و انتقالات خوشحال است.

کلوپ: به نونیز پس‌گردنی می‌زنم که یادش بماند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در شروع فصل جدید لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت از دو بازی قبلی در مسیر احیا قرار گرفته و بعد از کسب دو پیروزی پیاپی فردا با روحیه بالا در دربی مرسی‌ساید به مصاف اورتون می‌رود.

لیورپول در دو هفته ابتدایی فصل دو تساوی مقابل فولام و کریستال پالاس بدست آورد و شکست 2-1 مقابل منچستریونایتد در هفته سوم شاگردان کلوپ را در بحران فرو برد. اما پیروزی درخشان 9-0 مقابل بورنموث و پیروزی دراماتیک 2-1 مقابل نیوکسل در هفته پنجم روحیه لیورپول را بالا برده و آنها حالا امیدوارند در بازی مقابل اورتون در گودیسون پارک هم سه امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

درحالیکه به نظر می‌رسید پرونده نقل و انتقالات تابستانی لیورپول از مدتی پیش بسته شده ولی این باشگاه دیشب در آخرین ساعات نقل و انتقالات آرتور ملو را از یوونتوس به خدمت گرفت تا یکی از خریدهای غیرمنتظره روز آخر را به نام خود ثبت کند.

1741247

یورگن کلوپ دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اورتون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتقال آرتور ملو
من از این انتقال خیلی خوشحالم. تا جایی که می‌دانم قرارداد او تا فردا رسمی نخواهد شد. آرتور در بهترین سن ممکن برای یک فوتبالیست است. او می‌تواند ضرباهنگ تیم ما را تنظیم کند چون پاسور بی‌نظیری است. آرتور در فضاهای تنگ هم عالی کار می‌کند و من از این خصوصیت او خیلی خوشم می‌آید.

مصدومیت کاپیتان هندرسون
هنوز خبر جدیدی نداریم و منتظر نتایج بررسی‌ها هستیم. هنوز گزارشی به ما داده نشده. هندرسون مسلما مدتی در کنار تیم نیست ولی زمان بازگشتش را نمی‌دانیم.

بازگشت داروین نونیز به ترکیب؟
او درسش را گرفته. داروین آمادگی بدنی خیلی خوبی دارد. ما دو بازی اخیر را بدون حضور او بردیم و این خبر بدی نیست. ما در این مدت توانستیم به داروین کمک کنیم و او حالا آرامش خودش را بدست آورده. داروین از بازگشت به ترکیب خیلی خوشحال است. من هم با او دست می‌دهم و هم یک پس‌گردنی به او می‌زنم تا یادش بماند! البته انگلیسی او در این پانزده روز خیلی پیشرفت نکرده!

ستایش از فیرمینو
گلهای او در بهترین زمان ممکن به ثمر می‌رسد. من از بازی فیرمینو در بخش بزرگی از بازی یونایتد راضی بودم با اینکه خیلی‌ با من هم‌عقیده نبودند. او در بازی بورنموث هم عالی بود و در مقابل نیوکسل هم نقش خیلی مهمی در پیروزی ما داشت. بابی برای سبک بازی ما فوق‌العاده مهم است. او به رکورد 100 گل رسیده که واقعا رکورد خاصی است. برایش پیراهنی آماده کردیم که عدد 100 رویش چاپ شده.  

دیدگاه‌ها