کد خبر : 1841740 | 11 شهریور 1401 ساعت 18:15 | 37.5K بازدید | 6 دیدگاه

باشگاه مقدم بر هر بازیکنی است

سیمئونه دلیل نیمکت‌نشینی‌های گریزمان را فاش کرد

دیه‌گو سیمئونه امروز به نوعی شایعات و گمانه‌زنی ها در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌های آنتوان گریزمان را تایید کرد.

سیمئونه دلیل نیمکت‌نشینی‌های گریزمان را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌های آنتوان گریزمان صحبت کرد. ستاره فرانسوی در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسا با قراردادی دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت. گریزمان اگر فصل جاری در 50 درصد بازی های اتلتیکو، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی‌اش فعال خواهد شد. گفته می شود باشگاه به سیمئونه فشار آورده تا به گریزمان کمتر از 45 دقیقه بازی بدهد. مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش بند خرید دائمی گریزمان نتیجه نداده و اتلتیکو هم به این شکل واکنش نشان داده است.

1740883

جالب اینکه سیمئونه این گمانه‌زنی‌ها را رد نکرد و گفت:« 10 سال است مربی اتلتیکو هستم و همه من را می شناسید. من مربی در خدمت باشگاه هستم و همیشه همینطور بوده‌ام. من هرگز بر خلاف برنامه‌های باشگاه عمل نکرده‌ام. هیچ بازیکنی حتی فوق ستاره ها بالاتر از باشگاه نیستند.»

1728106

اتلتیکو مادرید فردا در زمین رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت. اتلتیکو از سه بازی نخست خود در لالیگا دو پیروزی کسب کرده و یک بار نیز شکست خورده است. کار اتلتیکو در بازار نقل و انتقالات با جذب سرخیو رگیلون تمام شد و این مدافع چپ اسپانیایی به صورت قرضی از تاتنهام به خدمت گرفته شد. همچنین برخلاف شایعات، رونالدو به اتلتیکو نرفت و در منچستریونایتد ماند.

دیه‌گو سیمئونه در مورد ناکامی در خرید رونالدو گفت:«رونالدو؟ تنها مساله مهم برای من بازی فردا مقابل سوسیداد است. نقل و انتقالات تمام شده و تیم یکدست و خوبی در اختیار دارم. تغییرات خوبی داشتیم و مهم این است که بازیکنان رقابت سالمی داشته باشند. بازیکنانی در اختیار دارم که می توانند در پست های مختلفی بازی کنند. امیدوارم آنها بتوانند توانایی واقعی خود را در زمین نشان دهند و به اهداف‌مان برسیم.»

دیدگاه‌ها