کد خبر : 1841800 | 12 شهریور 1401 ساعت 09:52 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: فاصله تاتنهام با تیم‌های بزرگ زیاد است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که تیمش هنوز فاصله زیادی با قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ صدر جدول دارد.

کونته: فاصله تاتنهام با تیم‌های بزرگ زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل گذشته و پس از حضور کونته روی نیمکت این تیم موفق شد عملکرد قابل توجهی را به نمایش بگذارد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان این فصل را کسب کند. 
آنها تابستان شلوغی را نیز پشت سر گذاشتند و سعی در رفع نقاط ضعف این تیم با خرید بازیکنان مورد نیازشان داشتنند تا فصل جدید را با قدرت شروع کنند اما سرمربی این تیم همچنان معتقد است که آنها راهی طولانی را در پیش دارند. 
کونته در آستانه بازی برابر فولام در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به خبرنگاران گفت:« ما در این پنجره نقل و انتقالات هر کاری را که در توان این باشگاه بود، انجام دادیم و فکر می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی در این پنجره داشتیم.»

1741361
او با اشاره به شرایط و بازیکنانی که در اختیار سایر تیم‌ها هستند اظهار داشت:«من باید با شما صادق باشم چون شاهد بازیکنانی که در فهرست سایر تیم‌های درجه یک حضور دارند، هستم و می‌دانم که ما فاصله زیادی با آنها داریم. به همین دلیل باید بدانیم که ما تازه این روند تلاش برای بهبود شرایط تیمی را آغاز کرده‌ایم.»
این مربی ایتالیایی درباره ادامه این روند در باشگاه تاتنهام اضافه کرد:«ما در این پنجره نقل و انتقالاتی سعی کردیم این کار را انجام دهیم و این کاری است که با جذب رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی در ماه ژانویه آغاز کرده بودیم. ما مطمئنا به دنبال رقابت، جنگیدن و تلاش برای حضور در کورس قهرمانی هستیم اما باید سهمیه لیگ قهرمانان هم کسب کنیم و برای این کارها نیاز به سه پنجره نقل و انتقالاتی دیگر است تا بتواند این تیم را به همان سطحی برساند که تیم‌های بزرگ و درجه یک در آن حضور دارند.»

دیدگاه‌ها