کد خبر : 1841834 | 12 شهریور 1401 ساعت 12:02 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

کارواخال: فوتبالیست‌ها آسان‌ترین اهداف سارقان هستند

دنی کاروخال، مدافع رئال مادرید، می‌گوید دزدی از خانه بازیکنان فوتبال برای سارقان بسیار آسان است.

کارواخال: فوتبالیست‌ها آسان‌ترین اهداف سارقان هستند

به گزارش "ورزش سه"، سرقت از منازل بازیکنان تیم‌های مختلف خصوصا در اسپانیا در چند ماه اخیر بارها و بارها تکرار شده است. 
پس از اتفاق وحشتناکی که برای پی‌یر امریک اوبامیانگ رخ داد، کارواخال به آخرین فوتبالیستی تبدیل شده است که در چند روز اخیر هدف حمله سارقان قرار گرفته است. 
این بازیکن اسپانیایی اعلام کرد که چند شب قبل در ساعت دو بامداد، سه مرد که میله‌های آهنی در دست داشتند سعی کردند وارد خانه او شوند اما سیستم امنیتی این خانه به درستی عمل کرده و اجازه ورود به آنها نداده است. 

1658610

کارواخال در گفتگو با Salvame درباره این اتفاق اظهار داشت:« آنها سعی کردند به خانه وارد شوند اما به خاطر سیستم امنیتی نتوانستند. آنها به دنبال راهی برای ورود به خانه بودند اما همه راه‌ها و درها بسته شده بود. این سیستم به خوبی جواب داد. این واقعا وحشتناک بود اما خدا را شکر که ما در خانه نبودیم و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. این اولین بار بود که من در معرض چنین اتفاقی قرار می‌گرفتم و امیدوارم که آخرین بار بوده باشد. تحقیق درباره این موضوع به دست پلیس محلی سپرده شده است و امیدواریم که آنها بتوانند هرچه زودتر سارقان را پیدا کند.»
این ستاره رئال مادرید درباره تکرار این اتفاق در چند سال اخیر گفت:« بازیکنان آسان‌ترین اهداف برای سارقان هستند. آنها می‌دانند که ما چه زمانی بازی داریم و چه زمانی بازی نداریم. امیدوارم که نیروهای پلیس بتوانند به ما کمک کنند چون ما اهداف واضحی برای آنها هستیم.»

دیدگاه‌ها