کد خبر : 1841919 | 12 شهریور 1401 ساعت 20:32 | 22.8K بازدید | 12 دیدگاه

یک شکست خانگی دیگر برای سیوانه

نفرین تیم سردار آزمون در بای‌آرنا!

شاگردان جراردو سیوانه بار دیگر در ورزشگاه خانگی خودشان مغلوب شدند.

نفرین تیم سردار آزمون در بای‌آرنا!

به گزارش"ورزش سه" از چارچوب هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز تیم فوتبال لورکوزن در دیداری خانگی برابر فرایبورگ تن به شکست داد.
درحالی‌که بعد از سه شکست متوالی، پیروزی برابر ماینتس تا حدودی شرایط لورکوزن را بهبود داده بود، سرمربی سوئیسی لورکوزن چهارمین شکست فصل را این‌بار برابر کریستین استریشی تجربه کرد که بیش از 10 سال از حضورش روی نیمکت فرایبورگ می‌گذرد.
نیمه اول بازی با گل کریم دمیربای به سود لورکوزن تمام شد اما عادت بد گل خوردن آنها بار دیگر کار دستشان داد تا ماتیاس گینتر و گره‌گوریتسچ در ابتدای نیمه دوم بازی را به سود فرایبورگ برگردانند.
10 دقیقه بعد از دریافت گل دوم، سه تعویض همزمان، تدبیری بود که سیوانه برای بازگشت به مسابقه اتخاذ کرد. در این بین سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن هم وارد بازی شد تا به فرار تیمش از شکست کمک کند.
تنها پنج دقیقه بعد، پاتریک شیک روی ارسال هادسون اودوی گل مساوی را وارد دروازه فلکن کرد تا امید به تماشاگران حاضر در سکوهای بای‌آرنا برگردد.
اما برابری بازی تنها 6 دقیقه به طول انجامید و خیلی زود، ریتسو دوآن، هافبک ژاپنی فرایبورگ توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا بار دیگر دست بالای مسابقه برای شاگردان استریش باشد.
سردار آزمون که از لحظه حضورش در زمین به‌عنوان مهاجم دوم در ترکیب کار می‌کرد، این‌بار اصلا در فرصت گلزنی قرار نگرفت و در مدت سی دقیقه حضورش در زمین تنها 16 بار توپ را لمس کرد و یک شوتی هم که به سمت دروازه زد توسط حریف بلاک شد.
به نظر می‌رسد ضعف موقعیت‌سازی لورکوزن در کنار دریافت گل‌های بد، اصلی‌ترین دلایل ناکامی سیوانه در بازی‌های گذشته بوده. موضوعی که انطباقی با اسکوادِ به‌ویژه قدرتمندش در بخش تهاجمی ندارد.
البته که نباید از فرایبورگ هم به‌راحتی گذشت. جایی که در دوازدهمین فصل متوالی حضور کریستین استریش روی نیمکت‌شان توانسته‌اند تا اینجا از پنج مسابقه 12 امتیاز کسب کرده و بالاتر از بایرن و دورتموند بر صدر جدول تکیه بزند.

دیدگاه‌ها